العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 13-09-2010, 11:48 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

يا سيدى مهو لو احنا يا مصريين قعدنا نقول الشعارات الفاشلة دى (يعنى جت عليا - مصلحتى اولا - احنا هانغير الكون) اوعدك اننا عمرنا ما هنتقدم

وبعدين يا سيدى اهى محاولة مش يمكن يا اخى تيجى بفايدة ولو بسيطة حتى !!!!

وبعدين احنا قاعدين فى بيوتنا وبنشارك عن طريق النت يعنى من غير تعب يبقى مانحاولش لية ؟؟؟؟؟

انا بايد الفكرة والحملة ومعاكو باذن الله ...

كانوا فالاحو في موضوع مقاطعة اللحوم واهي حاجة مهمة ومع ذلك الكل كبر دماغه ومنه اللي دور ع بدائل تانية وكل كام واحد واحد بفكر يشتري عربية وانما كل كام واحد واحد ياكل لحمة كلهم
والله ولي التوفيق

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 14-09-2010, 06:42 PM
mohamed1 mohamed1 غير متواجد حالياً

mohamed1 is on a distinguished road
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

كويس انى قرأت الموضوع ده دلوقتى
كنا لسه هنشترى عربيه جديده
بس كده يبقى نستنى شويه مش هيحصلنا حاجه

وخليها تصدى وموديلها يعدى
قديم 15-09-2010, 01:29 AM
booooy booooy غير متواجد حالياً

booooy will become famous soon enough

انا لقيت الجروب واشتركت فيه بس للاسف لقيت الوول بتاع الجروب مش عليه حاجة خالص تخص الموضوع وكل واحد بيعلن عن منتج او واحد بيمسى على واحد مينفعش يا جماعه كده احنا عايزين نأيد الحملة دى بجد
وافضل حاجة اننا نوزع ورق فى الجامعات بالموضوع ده ونحاول ناخد موقف بجد احنا مش صغيرين يعنى وكفاية لحد كده بجد حرام اسعار العربيات فى كل البلاد فى النازل اشمعنا احنا يعنى نفسى اعرف ليه هو احنا ناس ساذجة اوى بالدرجة دى عشان اللى ماسكين البلد يعملوا كده معانا
قديم 15-09-2010, 01:36 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

يا ريت يا باشا بس الموضوع محتاج مجهووووود وصبررررر كتير ...

بس ممكن يجيب نتيجة فى الاخر ولو 1 % اهو احسن من مفيش ...
قديم 15-09-2010, 02:35 AM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough

انا معاك ياباشا موضوع محترم ....... ومتخفوش ححنجح باذن الللة انا كنت ناوى اجيب وخلاص والهى منا شارى خليها عندهم لغاية متصدى وموديلها يروح فى60 داهية بس بجد مش عاوزين نياس من الموضوع متشفو لبيا العربيات فيها عاملة ازاى برخص التراب الى عندنا بارقام فلكية وتونس والجزاير كل الدول دى ياجماعة طبعا فضلا عن السعودية والخليج التويوتا لاند كروزر ب100 الف ريال سعودى الهى هنا ب 2مليون جنية وفى ناس ياما راكبها انا مش فاهم ازاى بس بجد لازمن نقف وقفة حلوة وهما كدة كدة لازمن ينزلو الاسعار عشان يبيعو وانا معاك وبيحيك ياباشا على الاقتراح المحترم دة وعندى احساس انو حيجيب نتيجة بس محتاج وقت وبعدين زى الاخ المحترم ما اتفضل اهى محولة نجحت بيقى الحمدلللة منجحتشى ادينا حاولنا وخلاص بس بلاش فعلا الشعارات الهابلة هى جت عليا وكلام من دة حراااام بقى عايزين نركب عربيات محترمة بقى زى الناس الطبيعية علي فكره يا جماعه الفكره اتنفذت في الكويت من اكتر من سنة ونجحت جداااااااااا ونزل اوى سعر الكورولا والكامرى الهما طبعا انضف من الى مصر مليون مرة ويريت بس لينك الحملة الى على الفيس بوك وشكرراااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا

التعديل الأخير تم بواسطة abd000 ; 15-09-2010 الساعة 03:00 AM