العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > شاهين ، ريجاتا ، دوجان

شاهين ، ريجاتا ، دوجان الوريث الشرعى لسيارات فيات 131 و تم تصنيعها فى إيطاليا و تركيا و تجميعها فى مصر

قديم 07-06-2012, 11:22 PM
حواش حواش غير متواجد حالياً

حواش will become famous soon enoughحواش will become famous soon enough
افتراضي رد: مشكله في الشاهين ارجو الحل

تحياتي ليك اخي محمد القاضي والله تعبتك معايا وجزاك الله كل خير وكل شويه بكتسب معلومات اما بالنسبه للغاز روحت شركه الغاز منزليين جهاز المهندس بيقولي مناسب للانجكشن علشان اول مبتبطل العربيه وتيجي تدور بيشتغل بنزين لوحده وتديها انبليه او تدوس شويه علي الاكسلتير يشتغل غاز بيقولي الموضوع ده مناسب جدا وبيحافظ علي المكنه مش عارف هل هو تسويق للغاز ولا الكلام صح
قديم 07-06-2012, 11:47 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

لاشكر على واجب يا مستر حواش
هو الاخ هشام الجزار هو اللى خبير بموضوع الغاز دا اكتر منى

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 08-06-2012, 06:06 PM
حواش حواش غير متواجد حالياً

حواش will become famous soon enoughحواش will become famous soon enough

تحياتي اخي محمد القاضي وفي انتظار رد اخي هشام الجزار
قديم 11-06-2012, 04:17 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حواش مشاهدة المشاركة

تحياتي ليك اخي محمد القاضي والله تعبتك معايا وجزاك الله كل خير وكل شويه بكتسب معلومات اما بالنسبه للغاز روحت شركه الغاز منزليين جهاز المهندس بيقولي مناسب للانجكشن علشان اول مبتبطل العربيه وتيجي تدور بيشتغل بنزين لوحده وتديها انبليه او تدوس شويه علي الاكسلتير يشتغل غاز بيقولي الموضوع ده مناسب جدا وبيحافظ علي المكنه مش عارف هل هو تسويق للغاز ولا الكلام صح
الكلام دة صح ..
والغاز مع الانجكشن فالشاهين جامد جدااااااااا
بس فالتسارع مش هيديك قوة البنزين ودية في كلو عمتاً