العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 24-04-2010, 08:24 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النصب فى الjac b class

اسمحلى اشكرك على امانتك فى عرض الموضوع ودى مشكلة معظم السيارات الصينى فى مصر مكن تكون العربية محترمة بس التوكيل اللى بيسوء سمعة العربية وانا لو مكانك قرار حكيم انك تاخد فلوسك وانا بفضل 3 ماركات صينى فى مصر

البرليانس
الشيرى
الجيلى

لان توكيلاتهم محترمة واسماء الوكلاء كبيرة
قديم 24-04-2010, 09:24 PM
corsair
Guest

ابعد عن اي عربية تبع ابو الفتوح وتقبل تحياتي
قديم 25-04-2010, 12:35 AM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

شكرا استاذ بدر على الرد الجميلاستاذ corsair اشمعنا ابعد عن ابو الفتوح بلذات؟؟هل العربية m11 وحشة؟ عيوبها كتير؟هو اة اكيد البريليانس افضل بس دة راجع لانها اغلى 15 الف جنيةكاملين بالتمام والكمالياريت تدينى وجهة نظر حضرتك واكون ممتن جدا ليك لان دى فلوس واستثمار ولا اية؟وشكرا على الاهتمام بالطبع يا استاذى الفاضل
قديم 25-04-2010, 01:50 AM
abdullah_yousof abdullah_yousof غير متواجد حالياً

abdullah_yousof has a spectacular aura aboutabdullah_yousof has a spectacular aura about

أنا رأيي أن البريلياتس سعرها مبالغ فيه جدا جدا وليس فيها ميزة عن ال M11 غير انها أوسع شويه و التوكيل أفضل.

لو مكنش الجال B15 تبقى M11 وبعدين F3

التعديل الأخير تم بواسطة abdullah_yousof ; 25-04-2010 الساعة 01:55 AM
قديم 25-04-2010, 03:39 AM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

اسمحلى اشكرك على امانتك فى عرض الموضوع ودى مشكلة معظم السيارات الصينى فى مصر مكن تكون العربية محترمة بس التوكيل اللى بيسوء سمعة العربية وانا لو مكانك قرار حكيم انك تاخد فلوسك وانا بفضل 3 ماركات صينى فى مصر

البرليانس
الشيرى
الجيلى

لان توكيلاتهم محترمة واسماء الوكلاء كبيرة

انا شايف في تناقض في رأيك بخصوص موضوع التوكيلات

ازاي معترض على توكيل الجاك
وبتشكر في توكيل الجيلي

للعلم لو حضرتك مش عارف وانا لا اعتقد ذلك لانك متابع السيارات الصيني باهتمام
ان توكيل الجيلي هو نفسه توكيل جاك
لان توكيل توب جير تحت ادارة هورس موتورز

وطبعا انا معترض جدا لتاخر العربية عن الموعد المحدد
ولكن هذا شأن اغلب التوكيلات عامة ولكن توكيل جاك ارحم بكتير لان الحجز بالف جنية فقط يعني الواحد مش مجمد مبلغ كتير عندهم المدة ديه
واعتقد ان التاخير خارج عنهم لانه لا يوجد توكيل او تاجر عموما لا يريد البيع والاستفادة من الارباح ولو حضرتك راجعت المواقع الصينية حتعرف ان العربية B class عليها حجوزات كتير لدرجة ان شركة جاك رفعت الطاقة الانتاجية لها لزيادة الطلب على العربية وان العربية مع انه قد بدء بيعها في اكتوبر 2009 فقط الا انها حصلت على اعلى مبيعات خلال عام 2009

وعلى فكره على حد ما قرأت في المنتدى ان عيب توكيل برليانس انه مبالغ جدا في اسعار العربيات

وكذلك على حد ما قرأت في المنتدى ان اسوء شئ في شيري ( اسبيرانزا ) هو توكيلها وعيوب تقفيلها في التوكيل

ptmnlo123per171