العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 14-01-2011, 04:23 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
Talking نسيت عربيتى دايره 6 ساعات !!!!!!!!!!!!!!!

والله انا مش عارف ايه اللى حصلى رجعت من مشوار خاص بيا الساعه 10 صباح اليوم وركنت العربيه وغطيتها وكله تمام ونزلت روحت صليت الجمعه ورجعت البيت قعدت على النت وشويه لقيت واحد صاحبى فى الشارع بيندهلى بيقولى انت مغطى العربيه وسايبها دايره يا مسطووووول !!!!!!!! وفعلا عنده حق بأمانه ازاى مخدتش بالى يمكن عشان كنت عايز انام ولاحاجه
المهم نزلت شوفت العربيه لقيت كله تمام بس مؤشر البنزين قل شويه وده طبيعى والحراره فى وضعها الطبيعى .
بس ياترى فى حاجه هتتأثر او تحصل من طول وقت التشغيل ده ياريت تفيدونى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 04:26 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نسيت عربيتى دايره 6 ساعات !!!!!!!!!!!!!!!

لا ياباشا عادى جدا اكنك كنت بتتحرك بيها او مسافر بس المهم قبل ماتدورها المرة اللى جايه تتاكد من ان الزيت مستواه كويس ولزوجته تمام والمياه بتاع القربة وده عشان تتطمن مش اكتر لكن مافيش مشكلة انت بتسافر بالعربية لاكتر من 7 ساعات وبتبقى محمله والحمد لله على كل شئ
قديم 14-01-2011, 04:32 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

لا ياباشا عادى جدا اكنك كنت بتتحرك بيها او مسافر بس المهم قبل ماتدورها المرة اللى جايه تتاكد من ان الزيت مستواه كويس ولزوجته تمام والمياه بتاع القربة وده عشان تتطمن مش اكتر لكن مافيش مشكلة انت بتسافر بالعربية لاكتر من 7 ساعات وبتبقى محمله والحمد لله على كل شئ

شكرا جدا لحضرتك يا استاذ بدر وانشاء الله اشوف البح هتكون عامله ازاى وربنا يسهل وشكرا لحضرتك مره تانيه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 04:47 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: نسيت عربيتى دايره 6 ساعات !!!!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والله انا مش عارف ايه اللى حصلى رجعت من مشوار خاص بيا الساعه 10 صباح اليوم وركنت العربيه وغطيتها وكله تمام ونزلت روحت صليت الجمعه ورجعت البيت قعدت على النت وشويه لقيت واحد صاحبى فى الشارع بيندهلى بيقولى انت مغطى العربيه وسايبها دايره يا مسطووووول !!!!!!!! وفعلا عنده حق بأمانه ازاى مخدتش بالى يمكن عشان كنت عايز انام ولاحاجه
المهم نزلت شوفت العربيه لقيت كله تمام بس مؤشر البنزين قل شويه وده طبيعى والحراره فى وضعها الطبيعى .
بس ياترى فى حاجه هتتأثر او تحصل من طول وقت التشغيل ده ياريت تفيدونى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
اعزرني يا بسوم بجد اني بضحك لان الي حصل معاك ده ولا فيلم عربي ياراجل
للدرجه كنت نايم
طب قفلت العربيه ازاي عشان تغطيها و هي دايره ياراجل يا طيب

عموما يابرنس عادي جدا متقلقش مفيش اي مشاكل ولا تقلق من اي حاجه لان اساسا الموتور داير علي الفاضي يعني انت ممورها و التروس مش متاثره بحاجه بس بص علي الزيت الموتور اطمن عليه من باب الاطمئنان مش اكتر

بس اهم حاجه نمت و الا هتسوق بعد كده و انت نايم
ههههههههههههههههههه

وتقبل خالص تحياتي

قديم 14-01-2011, 04:47 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

لا متقلقش عادى جدا يا باسم باشا ..

طالما العربية كانت سليمة و مكنتش بتشتكى من سخونة ولا حاجة يبقى تمام ..

بس قولى ايه اللى كان شاغلك للدرجة دى .. لتكون بتحب يا واد ههههههههههههههههههه

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ