العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 26-02-2012, 01:06 PM
khaled el mekkawy khaled el mekkawy غير متواجد حالياً

khaled el mekkawy will become famous soon enoughkhaled el mekkawy will become famous soon enough
افتراضي رد: ارجوا المساعده من حد في السويس

باشا انا لما جيت ابيع عربيتى القديمه كان فى شهر 7 اللى فات7/2011
وجيت عشان اعمل بيان مخالفات عشان ادفع المخالفات اللى عليا روحت المرور قالولى هناك الورق كله اتحرق ايام الثوره وبالتالى مافيش مخالفات
قولتلهم طب والراجل اللى هياخد العربيه هيعرف ان العربيه عليها مخالفات ولا لا ازاى
راح كتبلى ورقه مختومه تثبت انه مافيش مخالفات برقم اللوحه دى
وده اللى حصل معايا والله اعلم
وياريت اكون افدتك
قديم 26-02-2012, 05:25 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled el mekkawy مشاهدة المشاركة

باشا انا لما جيت ابيع عربيتى القديمه كان فى شهر 7 اللى فات7/2011
وجيت عشان اعمل بيان مخالفات عشان ادفع المخالفات اللى عليا روحت المرور قالولى هناك الورق كله اتحرق ايام الثوره وبالتالى مافيش مخالفات
قولتلهم طب والراجل اللى هياخد العربيه هيعرف ان العربيه عليها مخالفات ولا لا ازاى
راح كتبلى ورقه مختومه تثبت انه مافيش مخالفات برقم اللوحه دى
وده اللى حصل معايا والله اعلم
وياريت اكون افدتك
استاذ خالد لك التحيه واشكرك علي الاهتمام وفعلا ده ال قالهولي زميلي في العمل ال انا اشتريت منه العربيه طيب هل الكلام ده مازال موجود وايه رايك اديله فلوسه كلها مع العلم انا مش هنقل ملكيه دلوقتي لان الرخصه فيها بتاع سنتين
وكمان بالنسبه للرخصه الكمبيوتر بتطلع دلوقتي ولا لسه تصاريح ارجوا يا استاذ خالد تفيدني باخر تطورات المرور الان ولك جزيل الشكر

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 26-02-2012, 07:36 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

يا أبو جهاد

على فكره أنا فى أنتظار تليفون من الباشا

أصله كان فى العين السخنه النهارده

وقالى أول ما أوصل السويس

هاشوفلك المخالفات وأبلغك

فعذرا على التأخير

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 27-02-2012, 01:26 AM
khaled el mekkawy khaled el mekkawy غير متواجد حالياً

khaled el mekkawy will become famous soon enoughkhaled el mekkawy will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

استاذ خالد لك التحيه واشكرك علي الاهتمام وفعلا ده ال قالهولي زميلي في العمل ال انا اشتريت منه العربيه طيب هل الكلام ده مازال موجود وايه رايك اديله فلوسه كلها مع العلم انا مش هنقل ملكيه دلوقتي لان الرخصه فيها بتاع سنتين
وكمان بالنسبه للرخصه الكمبيوتر بتطلع دلوقتي ولا لسه تصاريح ارجوا يا استاذ خالد تفيدني باخر تطورات المرور الان ولك جزيل الشكر
الله يكرمك يا باشا .. بس اعتقد ان مافيش مخالفات بردو لحد الان .. ولو حضرتك مستعجل على الموضوع ده ممكن حضرتك تروح المرور وتسأل لانى والله حاليا فى القاهره.. ونازل على يوم الاربع ان شاء الله واول ما هرجع هسألك بأذن الله .. ومفيهاش حاجه يعنى ان زميلك يصبر يومين.. وبالنسبه لموضوع اللوحات انا كنت بلاحظ ان اى عربيه جديده بتترخص السويس بلاقيها لوحات عاديه اى كلام .. حتى واحد صاحبى كان بيجدد عربيته الراجل بتاع المرور اداله رقمه وخده عمل اللوحه على حسابه بره وده لحين الانتهاء من اثار الثوره D: وان شاء الله اول ما ارجع باذن الله هسألك وهتأكد من المعلومات دى واعرفلك التفاصيل .. ولو فيه حاجه عاوز تستفسر عليها قولى عليها وانا اسألك بالمره .. وانا تحت امرك حضرتك
قديم 27-02-2012, 02:40 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

يا أبو جهاد

على فكره أنا فى أنتظار تليفون من الباشا

أصله كان فى العين السخنه النهارده

وقالى أول ما أوصل السويس

هاشوفلك المخالفات وأبلغك

فعذرا على التأخير
الله يباركلك يا باشمهندس ماتعمل لنفسك قلق انا في الانتظار وبراحتك

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }