العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 13-03-2010, 10:02 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاجل محتاج مشورتكم في شراء رينو

معلش يا باشا بعتذرلك عن التأخير هى الرينو ال12 عربيه معمره جدا وقطع غيارها رخيصه وموجوده فى كل حته بس اللى بيحكمنا فى الحته دى هى الحاله
بس انا شايف ان 13 كتير على الموديل ده انت ممكن تحاول تاخدها ب11 تبقى كويسه وربنا يوفقك وابقى طمنا عليك
ومره تانيه بعتذرلك عن التأخير فى الرد

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 13-03-2010, 10:12 PM
voovle voovle غير متواجد حالياً

voovle is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

معلش يا باشا بعتذرلك عن التأخير هى الرينو ال12 عربيه معمره جدا وقطع غيارها رخيصه وموجوده فى كل حته بس اللى بيحكمنا فى الحته دى هى الحاله
بس انا شايف ان 13 كتير على الموديل ده انت ممكن تحاول تاخدها ب11 تبقى كويسه وربنا يوفقك وابقى طمنا عليك
ومره تانيه بعتذرلك عن التأخير فى الرد

انا اسف لو اني كنت متعجل الرد بس هي كحاله لقطه وفعلا تجار قالولي اني اتفاوض كمان انها تبقى ب 10 وطمنتني جدا يا باشا لما قولت انها كقطع غيار متوافره وبأذن الله هطمنكم لاخر اللي هوصله ومتشكر جدا لردك اللي كله ذوق وبساطه وافاده
قديم 13-03-2010, 10:14 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة krim71 مشاهدة المشاركة

عربية شكلها وحش اوي 128 شكلها احلى

متشكر لردك بس هي اوسع نسبيا من ال 128 وانا ببعد عنها لضعف الشاسيه وانها اصبحت بقطع غيار كتير مضروبه وغير اعتماديه انما الرينو زي البيجو فرنسي يعني اداء اعلى وعمر اطول
قديم 13-03-2010, 10:18 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayg مشاهدة المشاركة

نصيحة مني متشتريش عربية قديمة علشان فعلا بعد فترة حتبقي عايز تغيرها وثمن قطع الغيار ووجع الدماغ يخليك تجيب زيرو قسط احسنلك ........تقبل مروري

متشكر لنصيحتك ولكن مدياتي تحول دون اازيرو يعني وقطع الغيار الحمد لله متواجده زي مقال المشرف بوب الجامد (بنبدا حبه حبه اصلي بكون نفسي يا باشا)
قديم 13-03-2010, 10:24 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة voovle مشاهدة المشاركة

انا اسف لو اني كنت متعجل الرد بس هي كحاله لقطه وفعلا تجار قالولي اني اتفاوض كمان انها تبقى ب 10 وطمنتني جدا يا باشا لما قولت انها كقطع غيار متوافره وبأذن الله هطمنكم لاخر اللي هوصله ومتشكر جدا لردك اللي كله ذوق وبساطه وافاده

باشا احب اقولك اطمن اطمن اطمن العربيه دى كل حاجتها هتلاقيها عند بتوع الرينو والميزه فيها انه فيه داتشيا موديلات احدث فده مخلى العربيه ماسكه فتره زمنيه كبيره عشان كده قطع غيارها متوفره جدا واى ميكانيكى بيشتغل فيها مش ضرورى ابدا انه يكون متخصص رينو
وربنا يكرم ومبروك مقدما
وابقى طمنا عملت ايه

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس