العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 07-06-2012, 12:18 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

طيب ما تفكر تخرط الجنط عشان يركب عليه الدليل عند واحد خراط محترم وافتكر انه مش هيقصر على حاجه فى الجنط
انا خايف يأثر علي اتزان الجنط وساعتها يبقي الجنط ملوش لازم ولا ينفع يترصص

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-06-2012, 12:24 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

المعلم بتاع 132 مش عارف يعمل درفت خالص
انا مره واحد صاحبى كان معاه 132 1600 فكنت قاعد معاه قالى انا عمرى ماشفت عربيتى بتفحط قولته سهله بس هات انت عربيه وانا اوريك قالى قدامك عربيتى من زمان وانا نفسى اشوفها بتفرك الكاوتش وبتصرخ شجعنى اووووى انه بايع القضيه قولته اركب ركب وخدته فى حته عندنا طنطا عند الاستاد وهاتك يافرك ودرفت خليت العربيه تاكل من تحتها لدرجه تانى يوم جابت ديسك واسطوانه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 07-06-2012, 12:27 PM

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

انا خايف يأثر علي اتزان الجنط وساعتها يبقي الجنط ملوش لازم ولا ينفع يترصص
بص ياأيمن خد هشام معاك وروح عند واحد خراط يكون هشام عارفه وهو هيعمل اللازم وهيظبط الاداء
لدرجة اننا بنخرم الجنط ال 4 اخرام ل 5 اخرام عند الخراط العمليه سهله بس خد هشام معاك وهو هيظبط الاداء

دا لينك اولتراس فيات 132

قديم 07-06-2012, 12:34 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

المعلم بتاع 132 مش عارف يعمل درفت خالص
انا مره واحد صاحبى كان معاه 132 1600 فكنت قاعد معاه قالى انا عمرى ماشفت عربيتى بتفحط قولته سهله بس هات انت عربيه وانا اوريك قالى قدامك عربيتى من زمان وانا نفسى اشوفها بتفرك الكاوتش وبتصرخ شجعنى اووووى انه بايع القضيه قولته اركب ركب وخدته فى حته عندنا طنطا عند الاستاد وهاتك يافرك ودرفت خليت العربيه تاكل من تحتها لدرجه تانى يوم جابت ديسك واسطوانه
ههههههههه يعني غرمت الراجل ده لما بعمل درفت صغير كده نرفزه يعني من الزحمه مثلا ببقي مضايق علي العربيه ويالا يا عم خلص امتحانات علشان نعمل مقابله في ALEX

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-06-2012, 12:38 PM

جديد رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

ههههههههه يعني غرمت الراجل ده لما بعمل درفت صغير كده نرفزه يعني من الزحمه مثلا ببقي مضايق علي العربيه ويالا يا عم خلص امتحانات علشان نعمل مقابله في ALEX
ياعمى هو اللى عاوز يتغرم اعمله ايه بايع القضيه على الاخر
وبعدين مقابلة الكس اكيد هتبقى تحفه اخلص امتحانات على اخر الشهر دا ونتقابل

دا لينك اولتراس فيات 132

الكلمات الدليلية
132, fiat