العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 08-04-2011, 12:07 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخنوق مش لاقى حاجه اعملها و الايام زى بعضها

أكلمك عن نفسى انا شريف 19 سنه من اسكندرية وحيد و معنديش قرايب تقريبا فى اسكندرية ولا عمام ولا خيلان ولا اى حاجه و والدى متوفى (رحمه الله)يعنى عايش اانا و والدتى فقط .و أنا فى معهد عالى حاسب ألى و نظم معلومات أبوقير الفرقة الثانية.عملت حجات كتير بس مفيش حاجه عمرت عملت صايع و قعدت على القعة ليل و نهار زهقت.شربت شيشة زهقت .اتعلمت انجليزى وصلت للفل 12 و وقفت.أتعلمت كمبيوتر (فوتوشوب 3d max برمجة اوبيس )حجات كتير فى الكمبيوتر عندى فكرة عندها و الحمدلله حتى البورصة فكرت فيها بس معرفش اكمل نزلت السوق اشتغلت فى سيبر لقيت نفسى تحت رحمة عيال صغير تعالى اقفلى اللعبة الياهو مبيفتحش و كده.........قررت اعمل حاجه اكبر اشتريت عربية نقل::و اشتغلت بيها 5 شهور......كان المشوار اكبر منها فقررت أنى اأجرها.
و بضيعى وقتى فى المشى (حريقة شوز انا)لو تعرف اسكندرية مشوار اليومى من سموحة او سيدى جابر لفكتوريا بمشيها اكتر من 3 مرات اسبوعين غير كده ..............معنديش حاجه اقولها

الحلم
قديم 08-04-2011, 12:11 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخنوق مش لاقى حاجه اعملها و الايام زى بعضها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

الاخ شريف أنا بنصحك تقترب من الله أكتر وفى فى النت مواقع اسلاميه كثيره حاول تقرأ فيها عن الدار لاخره والاعجاز العلمى فى القران الكريم وقصص الانبياء ساعتها ستشعر برضا النفس وهتحس ان انت اتولدت من جديد ولن تشعر بعدها بفراغ ولا ملل .
أانا مش معتقرض حضرتك على كلام و بحاول اعمل اللى ربنا بيقدرنى عليه و لكن مش حاسس انها هتبقى متعة لو قعت طول النهار قصص انبياء و قراءن اعتقد الحياة فيها حجات كتير تتعمل صح اكتر من الخطا

الحلم
قديم 08-04-2011, 02:27 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

نعم يا عم أحمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
تشبه ياعم . تشبه والله ...........
انت يابنى على طول متصربع ومستعجل كده . طول بالك شويه . امال عايز تبقى مشرف ازاى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
المهم . . . عايز رأيى : ماتشبهش عربيتك بأى ماركه تانيه . لأن كل عربيه لازم تكون متفرده ولها خصوصيتها عن غيرها . ممكن تقرن بينهم بس بلاش تشبههم ببعض .
وماتعتقدش ان اللوجان اللى انت بتقول عليها عربيه متازه . ممكن تدخل منتدى الرينو وتشوف الكلام اللى عليها .
يا عم سيف انا بهزر لوجان ايه وبتاع ايه دي يادوب تجرش فالشنطه عندي دانا مابطيقش فحياتي قد اللوجان بس قولت افتح نفس ملاكها شويه بس انت اللي مافهمتش قصدي
قديم 08-04-2011, 02:28 PM

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

طب تصدق يا أحمد :
انا مش حانتخبك ............
وكمان حامل ضدك ثوره مضاده . .
وحاعتصم فى الموضوع دا لحين تنحيك .
واهون عليك دا انا حبيبيك من ايام الجيزه انا حشتكيك للامير واخليه يجبرك عالتصويت ليا
قديم 08-04-2011, 02:36 PM

افتراضي رد: مرشحكم للاشراف Corsair ( احمد ممدوح )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هتتعوض قريب يا كبير متقلقش هنروح من بعض فين
اما نشوف

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة