العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 27-10-2010, 12:46 AM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ▼▼لادا اوكا ..حد جربها ..اويعرف حد معاه ...ادخل وشاركنى ▼▼

عربية مشكلها كتير جدا 126 اجدع منها

قديم 27-10-2010, 01:12 AM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold

اهرب ...! اروح فين بس ده انا بحضر لك موضوع عن اول واسوء شبه سيارة فى التاريخ فيات 126 ههه دى كانت ايام يا اخوانا ربنا ما يعودها تانى يارب العالمين
قديم 27-10-2010, 12:17 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa@virus مشاهدة المشاركة

اهرب ...! اروح فين بس ده انا بحضر لك موضوع عن اول واسوء شبه سيارة فى التاريخ فيات 126 ههه دى كانت ايام يا اخوانا ربنا ما يعودها تانى يارب العالمين
ليه بس ياعم ال126 مش وحشه قوى كده بالعكس العربيه شكلها حلو و سواقتها ظريفه و بتجرى لغايه 80 مثلا هههههه وبعدين انته لو حطيت فيها 10لتر بنزين مش هتشوف البنزينه غير بعد سنه تقريبا
انا كنت راكبها مره مع واحد معرفه و عمل غرزه بين عربيتين نقل و المسافه بينهم كانت ضيقه يدوبك على قدها... انا قلبى كان هيقف مكنتش مصدق انها عدت من المكان ده .وبعدين سوقتها وكانت عاجبانى قوى
قديم 24-12-2010, 05:10 PM
semo99 semo99 غير متواجد حالياً

semo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the rough

126

قديم 24-12-2010, 05:22 PM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough

الاوكا دى نزلت فى معرض الاهرام 1999 ب 15 الف وكنت خلاص هشتريها لكن حمد لله ربنا هدانى بعد ما كنت هتبهدل معاها , عربية بجد تعبانة جدا

أستمع لأحلى تلاوات القران
http://www.tvquran.com
اللهم اغفر لي و لوالدي

الكلمات الدليلية
لادا