العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 25-04-2010, 04:18 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احسن عربيه من ناحيه الامان

صح حاليا هياالفولفواكتر عربيه امنه فى هيا عربيه جميله بس سعرها غالى وقطع غيارها غاليه ومش متوفره شكرا لمرورك يادكتور تامر

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 25-04-2010, 10:24 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lover4ever8989 مشاهدة المشاركة

انا بتكلم عن تجربه ركبت عربيه مرسيدس e200 جايه من الخليج وركبت واحده من مصر زيها واحدث منها بسنتين حسيت بفرق كبيرجدا مع الخليجى اولا فى السحب وقوه المتوروجمال الكمليات والتكييف حتى صاج العربيه انتا بتتكلم ازاى انتا ************************* *****

سيتم تبليغ الأدارة وألف شكر على ردك الجميل لكن لازم تعرف أنا عمرى كام كى أركب عربيات ثمنها فوق النص مليون
وعلى فكرة أنا أبويا شغال فى الخليج فى أبوظبى ولا حاجة لأخبارك بما يركب
ثانيا حضرتك لو عرفت العربية اللى فى توقيعى دى أى والله مش عايز أقولك هاتعمل فى نفسك أى لأنها عربية ثمنها ملايين

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 29-04-2010 الساعة 07:04 PM
قديم 25-04-2010, 11:15 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

معلش معلومه صغيره من واحد عجوز زى حالاتى ! اسرائيل كانت مشاركه فى ساب ب 10 %

و ممكن كانت داخله فى المقاطعه أيام زمان ( مقاطعة الآمريكى والاسرائيلى ) !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122
صح يا دكتور عبد السلام

قديم 03-05-2010, 03:03 PM
elzaeem001 elzaeem001 غير متواجد حالياً
هواياتي: تكنولوجيا السيارات

elzaeem001 is on a distinguished road

و أنا من رأي أمن عربيه هي الفولفو و بعدها العربيات الألماني
قديم 03-05-2010, 03:17 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

ياجماعة انتو ناسيين حاجه مهمه جدا :
عارفين ليه فى مصر مش بنهتم بعوامل الامان فى السيارات
علشان مصر بلد الامن والامان
شوارع زى الفل مرصوفه يمين وشمال - اشارات مرور الكترونى فى كل حته - رجال مرور غايه فى الاحترام - قانون المرور يطبق على الكبير قبل الصغير - ده احنا حتى مش بنستعمل كشافات العربيات من كتر اعمده الانارة فى الشوارع والطرق السريعه
يبقى محتاجين عوامل امان ليييييييييييييييييه ؟ ياناس بلاش طمع

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا