العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 28-06-2010, 03:25 PM
عمرو77 عمرو77 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

عمرو77 will become famous soon enough
افتراضي من الدائري المرج الي مدينه ملوي بالمنيا

انا عارف طريق الدائري بس عايز اعرف امتي انزل علي طريق الصعيد وهل هو طريق واحد فقط اللي هو الدائري ولا ايه بالظبط
قديم 28-06-2010, 07:54 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من الدائري المرج الي مدينه ملوي بالمنيا

هو انت حتمسك الدائري باتجاه الهرم لحد نهايته و تنزل منه و تسأل هناك حتلاقي طريق الصعيد جنبك
بس للاسف مش فاكر فين بالضبط

حـازم خـضـر

قديم 28-06-2010, 08:58 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

السلام عليكم
هتمسك الدائرى لحد اخره اتجاه الهرم زى ما قال اخى حازم خضر وتسال على نادى الرمايه اول ماتوصل عند نادى الرمايه كدا انتا على اول الصحراوى وتنزل وعلى الطريق بعد المنيا هتلاقى ابو قرقاص وبعديها ملوى وشكرا

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 28-06-2010, 09:07 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

تسلم يا لوفر
انا كده كمان عرفت الطريق

حـازم خـضـر

قديم 28-06-2010, 09:14 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all

فيه 4 طرق توديك للصعيد ..

رقم واحد : طريق الجيش او ما يعرف بالطريق الكريمات .. ده بدايته من حلوان و بتمسك صحراوي شرقي و ده 3 حارات رايح و 3 حارات جاي و السرعه القصوي عليه 120 .. ده شغال دلوقتي لحد بني سويف فقط و بتدخل بني سويف تمسك الطريق الزراعي و تكمل .
رقم اتنين : طريق حصراوي شرقي تاني بتاع البلاد بدايته من حلوان برضه و ده تحت اي ظرف ماتشيش عليه لو حتي الدنيا هاتخرب .. ده انا اخدته مره من بني سويف لحد حلوان في حوالي ساعتين و شويه (علماً بان بني سويف تبعد 130 كم عن القاهره.. ساعه باوسخ عربيه تجيبها ..) الطريق كله مطبات و بلاد و مواشي و زراعه و و و ..
رقم تلاته : الطريق الزراعي و ده طريق كويس بدايته المنيب .. مش كويس قوي لو هتسافر بالليل و الضغط عليه بيبقي جامد لان ده اقصر طريق بين البلاد و بعضها.
رقم اربعه : ده طريق الصحراوي الغربي الذي تم ذكره سابقاً و ده لو معاك نور ضعيف ماتمشيش عليه بالليل, ده بدايته من نادي الرمايه.

تحياتي
واحد ساكن في بني سويف

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///