العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 17-11-2011, 04:20 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي كورسير احذر اني قاااااااااادمه

اول بنوته تدخل هنا
واول مره ادخل اعلي المشاركين اقدر دلوقتي اقول لكورسير
احذر اني قااااااااااااااااادمه

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 17-11-2011, 05:00 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: كورسير احذر اني قاااااااااادمه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

مبروك عليك يا معلم بس انتي محتاجه متقوميش من قدام المنتدي زي كدا لحد ما توصلي لرقم واحد هههههههههههههههههه

ربنا معاكي لسه المشوار طويل ده ولا الدوري المصري
قديم 17-11-2011, 05:03 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

مبروك عليك يا معلم بس انتي محتاجه متقوميش من قدام المنتدي زي كدا لحد ما توصلي لرقم واحد هههههههههههههههههه

الانسه مرمر احب اعرفك ان الكلام ده مش كل ال قاله كورسير قال كمان دي بعيد عن شنبك انا اسف هو ال قال وانا ماليش دعوه انا جي اهدي النفوس

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 17-11-2011, 05:19 PM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

لا وكمان ايه اشتركت معاه في موضوع هو كاتبه بعنوان ستندمون مش عارف علي ايه المهم قعدت اقوله الانسه مرمر مغلطتش في حاجه دي ست كومل يقولي مش ممكن انا هاعمل وسوي ياعم خلاص يقول لا دي اسمها مر (عكس الحلو) دي حتي منزله صوره سياره قدييييييييييييييييمه اوي انا ها عرفها مين كورسير انا حبيت ابلغك ومتزعليش مني احنا ولاد موقع واحد

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 17-11-2011, 05:41 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

الانسه مرمر احب اعرفك ان الكلام ده مش كل ال قاله كورسير قال كمان دي بعيد عن شنبك انا اسف هو ال قال وانا ماليش دعوه انا جي اهدي النفوس
والله يا استاذ ابو جهاد انا واثقه من كلام حضرتك وعارفه حضرتك طبعا بتهدي النفوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك يا كورسير
احم احم عيب عليك ده انا الكابتن طيار مرمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

لا وكمان ايه اشتركت معاه في موضوع هو كاتبه بعنوان ستندمون مش عارف علي ايه المهم قعدت اقوله الانسه مرمر مغلطتش في حاجه دي ست كومل يقولي مش ممكن انا هاعمل وسوي ياعم خلاص يقول لا دي اسمها مر (عكس الحلو) دي حتي منزله صوره سياره قدييييييييييييييييمه اوي انا ها عرفها مين كورسير انا حبيت ابلغك ومتزعليش مني احنا ولاد موقع واحد
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
والله مش عارفه اقولك ايه يا استاذ ابو جهاد
انا عارفه ان كورسير نويلي علي الشر
ومش عارف ليه بيعاملني علي اني هسبقوا وهاخد اللقب منه
معرفش ليه هو مش عارف يقتنع اني هاخدوا عاجلا ام اجلا
هاع هاع هاع

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share