العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 23-01-2009, 08:44 PM
الصورة الرمزية هيمو
هيمو هيمو غير متواجد حالياً
من انا؟: د. ابراهيم
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: السيارات

هيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: survey :- ايه انسب عربية في مصر

انسب عربيه في مصر هيه الكورولا عربيه فعلا بتستحمل جامد ومتينه ويمكن بتستحمل اكتر من اللانسر كمان
قديم 03-03-2009, 01:39 PM
الصورة الرمزية turbom
turbom turbom غير متواجد حالياً

turbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to all

ده رأيي و الله أعلم ,

الانوس بالنسبة للسعر المتوسط.

الانسر و الكورولا و لكن الكورولا تحتفظ بسعر اعادة البيع بس الانسر الناس تطلبها اكتر

اما بعد كده بأه........المرسيدس لأن فيها كل المميزات من حيث التحمل و القوة و الطلب و سعر اعادة البيع بس كل

مشكلتها طبعا في سعرها
قديم 08-03-2009, 12:44 AM
الصورة الرمزية abdalla45
abdalla45 abdalla45 غير متواجد حالياً

abdalla45 will become famous soon enough

كورولا اولا واخيرا

تمنى ما شئت لكن اتخذ سبباً
أكتب ما شئت لكن لا تستفز أحداُ
إقرأ ما شئت لكن لا تنسى النقد أبداُ
إنتقد كما شئت لكن لا تطعن أحداُ
قديم 08-03-2009, 01:11 AM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

كورولا تمام بس مجربتهاش لكن اللانوس موتورها كبير شويه البنزين بيطير بس عادى اهى ماشيه وسعرها متوسط ومسكه السعر الى حد ما بس صيانه مستمره ومع الحفاظ عليها
ولكن الكورولا الكورولا هى الاختيار الموفق ان شاء الله
لكن عايز عربيه عائليه ومش مهم السعر شيروكى وتستحمل المطبات والنقر اللى فى شوارع مصرنا الحبيبه وانا اقترح دبابه تكون انسب عربيه لشوارع مصر بس الزحمه هتزيد والاختناق المرورى يزيد والناس بدل ما تضرب تلكس تضرب نار من مدفع الدبابه ع العموم هى مصر مينفعلهاش عربيه مصر ينفعلها توك توك وتقبلوا مرورى

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

fokak mne

قديم 08-03-2009, 05:28 AM
t002a t002a غير متواجد حالياً

t002a is on a distinguished road

التيوتا عماً اقوي من الميتسوبيشي وينفع في البلد هنا اكتـــر دة بالنسبة للينفع في البلد طبعاً ويعلوة العربيات الالمــاني دية التوب ونمبر وان من غير اي كلامـ بس العربية الشبابيـــة والمنتشرة والافضل من الجديد الاكسنت

وكألمــاني الجولف وان وتو بالنسبة للشباب المصري
وكيباني المتسوبيشي 98 الكرستالـــة
وكمصري الشــاهين طبعاً

اما ببالنسبة لعائلات في التيوتا والانسر يليها والتيوتا ياريس اوكرولا الاتنين اقوي من بعض انا معايا ياريس ماشاء الله عليها سعرها احلي من اللانســر واقوي من الانسر مـــــن وجهــة نظري ..

ونيس توبيــــــــك يابوب

حد عايز ياريس 2008 ptmnlo123per172