العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 08-03-2010, 01:40 AM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

بص يا حماده الفيرنا تجيب ال190 و متقولش لأ بس لو جدع وقفها و لو هتتكلم على الثبات خلى ابيزا هو اللى يحكى عشان متقولش انى ببالغ
احكيله يا ابيزا على اليوم بتاع رمضان

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 08-03-2010, 03:27 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

اوك بيس يا مان بس ولله انا راكب بومه يعني لزقه في الارض بغرا يا مان و لو كنت ناوي اخد ملفات بشويش كان زماني جبت الانترا و خلاص انا ان شاء الله هجنط قريبا و الحياه هتبقا زي الفل هاخد الملفات علي 160ptmnlo123per122

طب خد دي يا مان سياره مرسيدس معدله موتور 2800 سي سي تربو بنزين الموتور ده طبعا جبار من غير ما حد يقول رائيه المفروق صحبي خلي المكنه دي تفوت في مشوار من حته جمب شرم مش فكرها اسمها المفروض المسافه منها للمنصوره 7 ساعات هو خدها في 3 ساعات بيحلف لي العداد عدي ال200 و نزل تحت اوي و بعدين فصل علي ما روح بطل و جه يدور تاني الموتور كان بينزل زيت من كل حته فيه
دي العملاقه مرسيدس لو بتتكلم عن الافترا تعالا و احنا نعلمك يا مانptmnlo123per122
يا عم ربنا يستر طريقك
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 149309894[1].jpg‏ (35.4 كيلوبايت, المشاهدات 5)
قديم 08-03-2010, 09:02 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه هما الصعايدة كده( اقصد انا ) مزعجين ومتعبين ويدخلوك فى متاهات عجيييييبة بالمناسبة انتو عندنا ميتقالش عليكو صعايدة وجدى كان دايما يقوللى الصعيد يبدأ من اسيوط ( أحترس دى متاهة جديدة)
اما حكاية العربية والله احنا بنكلمك خوفا عليك بس لا اكثر ولااقل لكن ربنا يباركلك فيها لكن انا مش بتريق والله هو انا كنت طايل ده ربنا بعتلى النيسان دى من عنده يبقى هتريق على خلق الله وانا اتمرمطت فى المواصلات ومكنتش طايل ال128 حتى اقوم اتريق لما ربنا يكرمنى؟ مستحيل طبعا وبعدين لازم نهزر معاك شوية علشان تبقى المناقشة فيها شوية طراوة انما تجارب تجارب تجارب دى حتى تقلب ب حر وخنقة يبقى لازم نطرى المناقشات بشوية هزار يعنى وياعم حقك عليا وانا غلطان ليك وللفيرنا
الصحراوى الغربى انضف واحسن من الشرقى بكتير ومن طريق اسكندرية القاهرة الصحراوى واوعى احترس واياك من تقفيل الامبير بالفيرنا دول كوريين وبيموتو فى التهريج زينا (هتزعل تانى اهو ) ههههههههه
بمناسبة الكاسيت فى كهربائى قال لى جورج وسوف بينوم البطارية لان صوته تخين فبيسحب كهربة العربية هههههههه

هههههههههههههههههههههه والله يا عم الصعايدة دول اغلب من الغلب نفسه بس جدك بيقول حكم جميلة وفعلا اتعاملت مع ناس كتير لاقيتهم فعلا بتوع متاهات بس الاكثر ناس غلبانه وعلي قد حالهم وبعدين انا مزعلتش منك ولا حاجه وبالعكس انا بحب النقاش ممكن يكون عندك معلومه انا معرفهاش وفادتني وربنا يسترها عليك والنيسان عربية محترمة وجميلة جدا وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وبعدين انا عندي تتمرمط في المواصلات ولا انك تركب 128 اسئل مجرب انا كنت عامل لجوء سياسي عند الميكانيكي والعفشجي وابعدين انتا مش هتلاقي حد يحب الهزار قدي في المنتدي علشان بس تكون معلومة ليك ولكل الاعضاء اللي زي العسل ديه بس لعلمك الصحراوي الغربي دلوقتي اغلبيته اصلاحات ومكسرين الطريق والله بس هوه فعلا احسن من الشرقي بمراحل ويارجل ربنا يديك ويدينا طولة العمر لما نحب نعمل كدا تاني بخصوص تقفيل الامبير للفيرنا وبعدين جورج وسوف فعلا بيقلل السحب لكن لو حبيت العربية تسحب معاك شغلها ابو الليف واسئل مجرب
قديم 08-03-2010, 10:43 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

اوك بيس يا مان بس ولله انا راكب بومه يعني لزقه في الارض بغرا يا مان و لو كنت ناوي اخد ملفات بشويش كان زماني جبت الانترا و خلاص انا ان شاء الله هجنط قريبا و الحياه هتبقا زي الفل هاخد الملفات علي 160ptmnlo123per122

يا برنجي بلاش العفرته ديه بتودي في داهيه في الاخر ومحدش هيسقفلك وانتا بتاخد الملف علي 160 ربنا يسترها عليك يا مان
قديم 08-03-2010, 10:51 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

بص يا حماده الفيرنا تجيب ال190 و متقولش لأ بس لو جدع وقفها و لو هتتكلم على الثبات خلى ابيزا هو اللى يحكى عشان متقولش انى ببالغ
احكيله يا ابيزا على اليوم بتاع رمضان
ليه هيه بعد ما تجيب 190 مبتقفش ولا ايه يا سومو هههههههههههههه وبعدين طبعا ابيزا معروف طبعا انه جبار بس لعلمك هيه وقفت بس بعد ما غرقت مازوت من اللي بيترش علي الطريق علشان يسفلتو عليه والعربية بعد ما كان لونها ابيض بقي لونها اسود وده كان موقف ما يعلم بيه الا ربنا