العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 06-03-2010, 07:41 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

حبيبي انا كنت عامل زيك كدا اول ما استلمت العربية اتاري بقا يا سيدي اننا بنستلم العربية وبتكون مش معمولها ولا ظبط زوايا ولا ترصيص ولا نيله علي دماغ عم غبور انتا تاخد بعضك كدا وتروح طالع علي اقرب توكيل وتظبط زوايا وترصص من غير ما تدفع جنيه اول 1000 كيلو كل حاجه مجاني عدا الزيت والفلتر فانتا تروح بس تظبط زوايا وترصص بس لحد ما تتم 1000 كيل والف مبروك علي العربية يا بطل وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
ياراجل ياطيب بقى عربية زيرو ومش معمول لها ظبط زوايا ولا ترصيص ده كلام هل دى ناس بتحترم المستهلك اللى بيشترى منهم ؟؟؟؟؟؟؟
قديم 06-03-2010, 10:11 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

ممكن تشيل العلبة الخلفيه و تركب علبة شكمان سبور و الماركات كتير بس تجيب واحده حجمها هيبقي اصغر و في نفس الوقت هتديك صوت قوي و سحب اقوي زي دي مثلا

http://www.mediafire.com/i/?yjtjzgndeim

تسلم يا بوب والله علي المعلومة ديه بس هل كدا لو ركبت الشكمان ده العربية هتطلع بره الضمان ولا ايه النظام
قديم 06-03-2010, 10:14 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

احم احم احم يعني انا عاوز اعرف حاجه من حضرتك هو المفروض الفرنا تطير من علي الطريق ولا تتقلب

الموضوع مش سرعه عاليه في طريق مستقيم هو الف شكر طبعا للعربيه انها علي كلام حضرتك مموجتشي ولا تلاقيها بترصص يمين و شمال
الثبات بيتقاس بالملفات شديده الانحدار علي سرعه عاليه و الغرز بين العربيات
انا مجربتش اسوقها علي سرعه عاليه سوقتي لها كلها كانت داخل البلد موتور جبار الحقيقه بس كنت راكب جمب صحبها هي موديل 2004 يعني كورية التقفيل علي 70 ملف هو اه شديد الانحدار بس احنا 4 في العربيه لعربيه زحفت و هي بتاخد الملف و اطر يقطع و هو بيخدو يعني حته و يعدل و حته و يعدل عشان نعدي بسلام و انا الحقيقه كان البي في رجلي لاني كل ما اركب مع حد معاه فرنا يعد يشتم في ثباتها حتي سوقين التكسي بس بالتجنيط بتتقل شويه
ولله مش عارف هيونداي دي بتعمل ايه يعني ايه عربيه ب60 الف وزنها خيفي جدا مش فكره الحقيقه بالضبط ابعادها صغيره بغباء و ترمي فيها موتور جبار زي ده مش فاهم هي حسبه نفسها ميني كوبر ولا حاجه!!!!!!!!!

كلامك مظبوط 200% بس انا ايه اللي يخليني اخد ملف بالسرعة ديه ده اسمه جنان لان انا كدا ممكن اقطم الكبالن والمساعدين انا في الملف اخري بيبقي 30 وكدا بحس كمان اني مزودها لازم اخاف علي العربية لاني مش حمل تصليح ووجع دماغ ولما تنقلب وانا باخد ملف علي السرعه ديه محدش هيسقفلي وانا اكتر واحد بكره المنظره والاستعراض والكلام الفاضي ده
قديم 06-03-2010, 10:19 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MO مشاهدة المشاركة

ههههههههههههه
ازاي دي ده انا لحاد 125 و قلبي في الاسفلت
وزنها خفيف اووووووووي
لالالا صعب دي انا كنت حاسس العربية مشية علي الهوا

بص بيني و بينك عشان اديها الامان لازم تتهبط و تتجنط

ياريتني بجد كنت صورت اللقطة ديه علشان تصدق بس المشكلة ان والله الموبيل كان فاصل شحن وكنت مضايق جدا بس انا اساسا بعاني من واطيها هواطيها اكتر الجو مش مستحمل
قديم 06-03-2010, 08:43 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط 200% بس انا ايه اللي يخليني اخد ملف بالسرعة ديه ده اسمه جنان لان انا كدا ممكن اقطم الكبالن والمساعدين انا في الملف اخري بيبقي 30 وكدا بحس كمان اني مزودها لازم اخاف علي العربية لاني مش حمل تصليح ووجع دماغ ولما تنقلب وانا باخد ملف علي السرعه ديه محدش هيسقفلي وانا اكتر واحد بكره المنظره والاستعراض والكلام الفاضي ده
يغتي انا عاوز اعرف سعره 190 دي هي الصحيه جدا لعربيه غرنا يا راجل و الملفات علي سرعه مضره
لا يا مان انا معي لانسر و مع صحابي بردولانسر من 2004 و ملفات بسرعه و غرز زي الفل ولا كبلن والا مساعد ولا اي حاجه العربيه زي الفل لاني دي حجات عاديه و ده واحد بيجري مش يعني اعد يخخمس طول ما هو ماشي يعني هو سرعه 190 دي اعتبرها تواضع!!!!

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ