العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-02-2012, 03:04 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا رجاله مصر موتورز ايه رايكم ؟؟؟

انا شايف فعلا ان الميجان عربيه بمعني الكلمه فيها كل اللي تحلم به بس طبعا قطع غيارها غاليه جداااا اغلي من قطع غيار الياباني كمان ومش هتلاقيها ف اي حته ليها ناسها اللي بيشتغلوا فيها واغلب شغلها هيكون توكيل نصيحه بلاش عشان هتخليك ع الحديده وف الاخر هتتعب قوووي ف بيعها فنصيحه اشتري لك وللسوق لان سعرها اللي بينزل ل 60 الف مش من فراااغ
قديم 09-02-2012, 04:34 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

بص يا باشا انا يوم مقولتلك عربيتك زيرو وبلاش الميجان طبعا مش بقلل من كفائتها نهائي العربيه ماشاء الله جميله جدااا
بس قطع الغيار حتعذبك صدقني ومش حتلاقيها بسهوله ولو دخلت عالتوكيل يبقي بتدبح نفسك
ويوم محتفكر تبيعها حتقرفك لان سوقها ضعيف بسبب قطع غيارها
مش اكتر من كده لكن هي كعربيه محدش يقدر يختلف عليها

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 09-02-2012, 04:50 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

سيدى الفاضل
اراء الاغلبيه انك تخليك فى عربيتك احسن خاصة وانها زيرو (28000كم ) يعنى غير محتاجه لمصاريف وايضا ما فيهاش مشاكل . يبقى ليه المجازفه علاوة على الظروف الحاليه لازم تفكر جديا قبل ما تتحمل مصاريف زياده
قديم 09-02-2012, 05:29 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

الميجان لو عاوز تزودلها مية ردياتير هاتروح التوكيل ولو عاوز تغسلها من برة ممكن كمان تروح التوكيل
اوكى موافق انا مستعد اروح التوكيل اعمل هناك كل حاجة بس بكام ؟؟؟؟؟؟ نااااااااااااااار
قديم 09-02-2012, 05:59 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

الميجان لو عاوز تزودلها مية ردياتير هاتروح التوكيل ولو عاوز تغسلها من برة ممكن كمان تروح التوكيل
اوكى موافق انا مستعد اروح التوكيل اعمل هناك كل حاجة بس بكام ؟؟؟؟؟؟ نااااااااااااااار
انت جبت من الاخر انا النهاردة بردة اتعرض عليا ميجان 2005 علي 65 الف فبريكة انا عجبني السعر بصراحة بس بعد ما قريت تعليقات الاخوة الاعضاء مش ممكن طبعا اشتريها خاصة اني في الصعيد اجيب التوكيل دا من فين انا كل شوية