العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 07-11-2010, 10:00 PM
SmoothRider SmoothRider غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد محمد
التخصص العملى: ELT, publishing

SmoothRider will become famous soon enough
افتراضي رد: الشعب المصري المحتار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

انا تحت امرك بس انت اتجوز الاول
بالنسبه للتاثيرات كفايه انه ادمان ده غير هشاشه العظام وفشل كلوي وبعد كده الكبد مش هيتحمل السموم ديت
ادام الله عليكم الصحه
أنا مقصدشي النوع ده من الشرايط
بس كله بينفع...يمكن يغلو بعد كدة
هاهاهاها
ربنا يعافينا ويعافيك
قديم 08-11-2010, 08:51 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

زمان يا نوح من 15 سنه كده كنت في اسكندريه وواحد عزم عليا بحبايه وقالي لازم تاخدها لازم قولتله لا وكان ايامها اللي معاه حبايه ده زي اللي معاه ماكس او طوابع المهم انا الحمد لله مبضربش منشطات نهائي لاني جربتها لاقيتها علي اد ما بتديني باور اشتغل يومين زي الاسد لكن بتخليني طول الاسبوع همدان فحت وعايز انام 24 ساعه في ال24 ساعه .
انا بصراحه مش بشجع المنشطات انا بعمل منشطات طبيعيه في الشغل متفهمنيش غلط دي منشطات جمبري وسرطان واستكوزا وحركات بحر كده

قديم 08-11-2010, 10:25 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

والله ياباشا مش الادوية المخدرة والادوية اللى زى الترمادول بس ده بقى الحشيش (قبل ما يختفى)عادى جدا وكذلك البيرة والخمور
قديم 08-11-2010, 11:16 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله ياباشا مش الادوية المخدرة والادوية اللى زى الترمادول بس ده بقى الحشيش (قبل ما يختفى)عادى جدا وكذلك البيرة والخمور
مع احترامي لاصدقائي وحبايبي الشخصيين واللي في المنتدي
انا مش بحترم اللي بيشرب حشيش او بانجو
مكدبش انا كنت كده زمان بس الحمد لله ربنا تاب عليا من كل حاجه
بجد ياجماعه انا كنت عايش وسط تجار المخدرات وكنت بشوف ايه اللي بيتحط في مكابس الحشيش وكنت بشوف بيضرب عليهم ايه من انواع البرشام بجد حاجه تقرف
انا عشت قصه زي فيلم اوقات فراغ بالظبط وانا في الثانوي وطارق اللي مات في الحادثه ده توفي من صحابي واحد بسبب جريه ورا المخدرات وكان تقريبا بنفس الموقف كده ومن ساعتها حرمت يابوجي حرمت
ياريت بجد كفايه علينا قرف السجاير بلاش يبقي قرف من كل ناحيه ياجماعه شوف نفسك لما تحب تجري شويه هتلاقي نفسك عندك 70 سنه بص لنفسك كده لو انتا بعيد عن صحابك الضريبه هتلاقي نفسك ولا حاجه بجد هتلاقي نفسك انسان تافه وشوف نظره المجتمع ليك هتبقي ازاي

قديم 08-11-2010, 11:55 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

مع احترامي لاصدقائي وحبايبي الشخصيين واللي في المنتدي
انا مش بحترم اللي بيشرب حشيش او بانجو
مكدبش انا كنت كده زمان بس الحمد لله ربنا تاب عليا من كل حاجه
بجد ياجماعه انا كنت عايش وسط تجار المخدرات وكنت بشوف ايه اللي بيتحط في مكابس الحشيش وكنت بشوف بيضرب عليهم ايه من انواع البرشام بجد حاجه تقرف
انا عشت قصه زي فيلم اوقات فراغ بالظبط وانا في الثانوي وطارق اللي مات في الحادثه ده توفي من صحابي واحد بسبب جريه ورا المخدرات وكان تقريبا بنفس الموقف كده ومن ساعتها حرمت يابوجي حرمت
ياريت بجد كفايه علينا قرف السجاير بلاش يبقي قرف من كل ناحيه ياجماعه شوف نفسك لما تحب تجري شويه هتلاقي نفسك عندك 70 سنه بص لنفسك كده لو انتا بعيد عن صحابك الضريبه هتلاقي نفسك ولا حاجه بجد هتلاقي نفسك انسان تافه وشوف نظره المجتمع ليك هتبقي ازاي
وانا متفق معاك تماما كله اشتغالات وضحك على الدقون واستنزاف للمال والصحة وياريت كل الشباب يبعدوا عن القرف ده وربنا يستر