العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 15-10-2012, 01:21 AM
alexawy_ali alexawy_ali غير متواجد حالياً

alexawy_ali will become famous soon enoughalexawy_ali will become famous soon enough
افتراضي محتاج راى الاسكندرانيه الجدعان

بسم الله الرحمن الرحيم ...
يا رجاله انا معايا تاكسى لادا 2107 2007 بس بصراحه جبت اخرى من وجع دماغ التاكس والقرف بتاعو مش عايز اقولكو المهم بفكر ابيعو واجيب حاجه ملاكى واشغلها ايجار او فى شركة ياريييت يا جماعه تفيدونى عشان متردد بصراحه فى الحوار ده ولو الموضوع كويس يعنى تنصحونى بعربيه نوعها ايه واشغلها فى ايه واحلى سلام لاحلى اسكندرانيه ... السلام عليكم
قديم 15-10-2012, 12:10 PM
tamrhasn tamrhasn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tamrhasn is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج راى الاسكندرانيه الجدعان

السلام عليكم ممكن تحكى تجربتك مع التاكسى ليستفيد منها غيرك مثلا انت اللى كنت راكبه ولا حد تانى ونظام شغله ايه والدخل عامل ايه من مشروع التاكسى والمشاكل اللى قابلتك ايه بالطبع مش حيكون كلام نظرى لانو من واقع عملى ولا ايه رايك وساعتها ممكن واحد تانى يشارك بتجربته مع عربيه ملاكى متاجره لشركة وبكدا تعم الفائده للجميع وشكرا
قديم 15-10-2012, 12:37 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

والله فكرتك ممتازة وتريح دماغك من التاكسى وقرفه وتعب القلب
طبعاً حضرتك هاتبيع التاكسى بنمرته وهايجيبلك سعر كويس خاصة لو كانت حالته ممتازه عشان هوه موديل 2007 ، بعدها هايكون قدامك سيارات كثيرة تويوتا أو سكودا أو غيرها مكيفه وبحاله ممتازة وبعدين تابع إعلانات التأجير سواء هنا على الموقع أو بالوسيط ، وربنا يكرمك ويوفقك

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 15-10-2012, 10:18 PM
alexawy_ali alexawy_ali غير متواجد حالياً

alexawy_ali will become famous soon enoughalexawy_ali will become famous soon enough

شكرا جدا ع الردود يا رجاله انا الحمد لله التاكس معايا بقالو فتره هوا شغال وتمام وكل حاجه بس البلد بقت زحمه بطريقة غبيه ... المشوار اللى بياخد نص ساعه بياخد دلوقتى ع الاقل ساعه ونص وبعدين للاسف عندنا فى اسكندريه انتو عارفين مافيش عداد يعنى الزبون وزوقو .. ولو ع الزبون فانتا فين وفين لما تقابل حد محترم عارف اللى ليه واللى عليه طبعا غير هلاك العربيه اللى بتشتغل بتاع 16 ساعه فى اليوم وطبعا تكاليف الصيانه اللى بقت حاجه صعبه اوى يعنى اقل حاجه هتعملها فى العربيه بفلوس وطبعا فى الزحمه اللى احنا فيها دى وساعات العمل الطويله العربيه بتكون معرضه اكتر للخبط والرزع وكلو بحسابو يعنى م الاخر اللى بتجيبو بيروح عليها وانا ماستفدش غير التعب فى الشغل والصيانه عشان كده بفكر فى الفكره دى بس نفسى حد مجرب يقولى ايه رايه ودخلها هايبقى ايه نظامو وممكن اجيب عربيه نوعها ايه وكده .
قديم 13-11-2012, 01:32 AM
ابو نادر ابو نادر غير متواجد حالياً

ابو نادر will become famous soon enoughابو نادر will become famous soon enough

كلامك صح و فى عربيات ملاكى شغلها اجدع من مليون تاكسى
و ياسلام لو عربية موديل 2013 و تتاجر لشركة او معرض تاجير و هى تدفع اقساطها و اربع سنين و تقلبها و تحدث ناس فتحه بيوتها من كدة
و استخير ربنا و ربنا ييسر لك الخير

محمد
لخدمات الليموزين
01280903325