العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 26-09-2012, 01:03 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute
طلب عاوز راي الخبراء

اولا شكرا شكرا لموقع مصر موتورز الرائع وشكرا لكل المشرفين
بصراحة شديدة من يوم ما اشتركت في الموقع وانا لازم اخش كل يوم واقعد فية اكتر من 3 او 4 او 5 ساعات يوميا حسب الوقت المتاح
بصراحة معلومات قيمة جدا جدا
** من كثرة ما قرات في الموضوعات ومن استفسارات الاعضاء عن شراء السيارات لاحظت ان كل ترشيح لعربية مستعمله لازم الاقي فيه السيارة لانوس 1
** قرات كثيرا عن مميزاتها وعيوبها ووجدتها سيارة رااااااااااااااااااااااائ عه جدا وكمان دلوقتي تعرفوا هوايتي ايه وانا ماشي في الشارع " ابص علي نوع العربية الي مكتوب من ورا علي الشنطة " والاحظ كام عربية من نوع معين تقابلني ولاحظت انتشار لانوس 1 بشده في الشوارع
** نيجي للسؤال بقي
هل ترشح لانوس 1 مستعملة لشخص مبتدء في السيارات مثلي ولا ممكن تكون مش مناسبة مع العلم اني مبتدء قيادة يعني خبرتي ضعيفة جدا بس معلوماتي عن القيادة 100% لدرجة اني اول عربية قعدت علي مقعد السواق بتاعها سوقتها وصاحبها مصدقش اني اول مرة اسوق وكمان وصلت بيها لسرعه 60 -70 ك في الليل وسط العربيات علي خط سريع وكنت واثق من نفسي جدا وكمان سايق بايد واحده لتعودي قيادة موتوسيكل كدة منذ العديييييييييد من السنوات
فهل من الممكن ان لانوس واحد تكون مناسبه ليه ولا ايه
محتار جدا في الاختيار
قديم 26-09-2012, 10:39 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز راي الخبراء

منور المنتدى

ومنور الدنيا

ميدو

انت بتفكرنى بنفسى زمان

اول ما مسكت الديركسيون انطلقت

----------

توكل على الله وهات اللانوس

وربنا يوفقك

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 26-09-2012, 03:42 PM
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

منور المنتدى

ومنور الدنيا

ميدو

انت بتفكرنى بنفسى زمان

اول ما مسكت الديركسيون انطلقت

----------

توكل على الله وهات اللانوس

وربنا يوفقك

استاذي الغالي
دي شهادة عظيمة اعتز بها وشرف لي اني اشبهك زمان
وكمان طمنتني جدا
والراي هو رايك ان شاء الله سوف ابحث عن لانوس 1 بس لسة بجمع في المهر بتاعها - علشان كده هدور بمزاااااااااااااااااااااج عن حاجة مناسبة وان لقيت حاجة لقطة اتصرف وبعدين ربنا يسهلها
للمرة الثانية
شكرا علي المتابعه وسرعة الرد وطمني برضة انته دلوقتي عامل ايه في السواقه علشان اطمن علي نفسي لما ابقي صاحب لانوس ان شاء الله
قديم 26-09-2012, 03:47 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

إختيار موفق بإذن الله من أحلى العربيات فى الأداء والصيانة وقطع الغيار ونفس طويل سفر واى مشاوير
وكمان فى إعادة البيع
قديم 26-09-2012, 03:52 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

إختيار موفق بإذن الله من أحلى العربيات فى الأداء والصيانة وقطع الغيار ونفس طويل سفر واى مشاوير
وكمان فى إعادة البيع

الله عليكم يا عمالقة مصر موتورز
الواحد حاسس انه قاعد مع اخواته الكبار
ربنا يبارك فيكم جميعا
شكراااااااااااااا استاذي الغالي علي الرد