العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 28-10-2010, 02:38 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صيانة 1000 كيلو للجاك سندريلا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد الشلبي مشاهدة المشاركة

ياجماعة انا ان شاء الله مقدم على شراء العربية دى خلال اسبوعين بالكتير ان شاء الله فممكن أعرف أحجزها إزاى وفين وهقعد وقت قد إيه لحد ماستلمها ؟ أنا من كلامكم عنها ومن خلال معلوماتى أشهدلها بإنها عربية حلوة جدا جدا وان شاء الله توكلت على الله وناوى أشتريها بس عايز أعرف الخطوات بالظبط لإن دى أول تجربة ليا إنى أشترى عربية زيرو أنا كان عندى عربية داتسون 140 y موديل 1980 والدى الله يرحمه كان شاريها زيرو برده ولسه بايعها قريب وعايز أجيب أنا زيرو بقي فياريت تقولولي أعمل إيه بالظبط لو تكرمتم
أستاذ أحمد الشلبى منور منتدى الجاك.......بالنسبه للحجز بيكون فى التوكيل 42 ش البطل احمد عبد العزيز المهندسين وياريت تستعجل شويه عشان فى دفعه بتتسلم اليومين دول يمكن يكون من نصيبك عربيه منهم والا هتستنى الدفعه القادمه.......وذى مرديت عليك متنساش تقول لنا عملت أيه
قديم 28-10-2010, 08:11 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ياجماعة انا ان شاء الله مقدم على شراء العربية دى خلال اسبوعين بالكتير ان شاء الله فممكن أعرف أحجزها إزاى وفين وهقعد وقت قد إيه لحد ماستلمها ؟ أنا من كلامكم عنها ومن خلال معلوماتى أشهدلها بإنها عربية حلوة جدا جدا وان شاء الله توكلت على الله وناوى أشتريها بس عايز أعرف الخطوات بالظبط لإن دى أول تجربة ليا إنى أشترى عربية زيرو أنا كان عندى عربية داتسون 140 y موديل 1980 والدى الله يرحمه كان شاريها زيرو برده ولسه بايعها قريب وعايز أجيب أنا زيرو بقي فياريت تقولولي أعمل إيه بالظبط لو تكرمتم
أخويا العزيز : أستاذ أحمد . بص يا سيدى . الكلام اللى الدكتور كمال قالهولك مظبوط . بس لو انت حاتدفع تمنها كله كاش أعتقد انهم ممكن يسلموك عربيه من الدفعه اللى نزلت حاليا . أما اذا كنت حاتقسط او حاتحجز يبقى اعتقد انك حاتنتظر دور فى الدفعه اللى جايه فى شهر يناير او فبراير .. عموما انزل بسرعه واسألهم وشوف الوضع حايكون ايه معاك حسب ظروفك .. وربنا يوفقك .

Saif El Deen
قديم 28-10-2010, 11:34 PM
أحمد الشلبي أحمد الشلبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الغناء والتمثيل المسرحى

أحمد الشلبي will become famous soon enoughأحمد الشلبي will become famous soon enough

انا ياجماعة بالفعل إتصلت بيهم النهاردة على التليفون أخدت التليفون من الموضوع وكلمتهم ووصلونى بالمبيعات بالأستاذ عبد عبد العظيم وقالى شرفنا وهتستلم في نفس اليوم لإنه سألنى في الأول كاش ولا تقسيط قولتله كاش قالى يبقي تستلمها في نفس اليوم , وإن شاء الله أنا هنزل في أقرب وقت على أول الإسبوع الجاى إن شاء الله وأتوكل على الله وأشتريها أنا والله عرفت العربية دى بالصدفة أول إمبارح انا كنت هشترى byd وكنت خلاص قررت وفي منتدى البي واى دى لقيت إسم جاك قولت أدخل أشوف إيه العربية دى وبصراحه جذبت إنتباهى وخصوصا إن لقيتها سمعتها حلوة أوى وإن شاء الله أنا هحافظ عليها وأشيلها في عنيا الإتنين

شكرا جزيلا ليك يادكتور كمال والأستاذ سيف الدين سعيد على الإهتمام والرد وإن شاء الله لما أستلم وأجيبها هقول على اللى حصل بإذن الله
قديم 29-10-2010, 04:51 AM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of

الف مبروك مقدما
وان شاء الله تستلم وتتمتع بالعربية على خير

ويشرفنا انضمامك لنا .

ptmnlo123per171
قديم 29-10-2010, 04:59 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

انا ياجماعة بالفعل إتصلت بيهم النهاردة على التليفون أخدت التليفون من الموضوع وكلمتهم ووصلونى بالمبيعات بالأستاذ عبد عبد العظيم وقالى شرفنا وهتستلم في نفس اليوم لإنه سألنى في الأول كاش ولا تقسيط قولتله كاش قالى يبقي تستلمها في نفس اليوم , وإن شاء الله أنا هنزل في أقرب وقت على أول الإسبوع الجاى إن شاء الله وأتوكل على الله وأشتريها أنا والله عرفت العربية دى بالصدفة أول إمبارح انا كنت هشترى byd وكنت خلاص قررت وفي منتدى البي واى دى لقيت إسم جاك قولت أدخل أشوف إيه العربية دى وبصراحه جذبت إنتباهى وخصوصا إن لقيتها سمعتها حلوة أوى وإن شاء الله أنا هحافظ عليها وأشيلها في عنيا الإتنين

شكرا جزيلا ليك يادكتور كمال والأستاذ سيف الدين سعيد على الإهتمام والرد وإن شاء الله لما أستلم وأجيبها هقول على اللى حصل بإذن الله
العفو يا أحمد باشا . بس اختار لون حلو وبلغنا بيه . وعلى فكره الدفعه اللى وصلت اول امبارح فيها عربيه واحده بس لونها فضى موجوده فى الإسكندريه . فلو كنت تحبها وكانت لسه موجوده اطلبها منهم . يجيبوهالك . والف مبروك مقدما وبلغنا بالتطورات اول بأول انشاء الله .

Saif El Deen