العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 29-12-2012, 03:16 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل الامجراند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Emgrand مشاهدة المشاركة

انا ملاحظ انك بتكتب ردود كتييييييييير جدا فى كل مواضيع كتييييير معرفش لتزويد عدد المشاركات ولا ايه؟؟!!
بس اما تبقى المشكله فى كام حاجه الهايفين دول كده يبقى حضرتك تصمت احسن لانك تعرف انها مشاكل اى كلام وعشان نفسيه صاحب العربيه و نفسيه الناس اللى حاجزه العربيه ونفسيه اللى بيفكروا يحجزوا العربيه
اما يروح صيانه 1000 ومتتحلش اعمل اللى انت عايزه
السلام عليكم
اولا انا مش محتاج ازود المشاركات
واذا برد فده علشان افيد الناس مش اكتر
ثانيا شكرا علي أسلوبك في الكلام مش هعلق عليه
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 29-12-2012, 04:03 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

اللى أعرفة ان اى عربية زيرو بيكون معدل استهلاك البنزين فى الأول عالى شوية لكن إن شاء الله بيقل بعد كده
فيا ريت أصحاب العربية يقولوا معدل استهلاك البنزين أد أيه ؟

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم
قديم 31-12-2012, 01:15 PM

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

الحمد لله صاحب الموضوع عمل صيانة الألف وبيقول تم حل المشاكل وبشكر جدا فى المعاملة وانهم عملوا كل اللى هوا قال عليه لكنه دفع 310 جنية ثمن زيت الموتور وفلتر تقريبا
ده علشان الناس اللى حاجزة زى كده متهتزش ثقتها بالعربية وربنا ييسرلنا الخير جميعا

قديم 01-01-2013, 09:48 PM
ayman yusef ayman yusef غير متواجد حالياً

ayman yusef has a spectacular aura aboutayman yusef has a spectacular aura about

:01 0104~171:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Emgrand مشاهدة المشاركة

انا ملاحظ انك بتكتب ردود كتييييييييير جدا فى كل مواضيع كتييييير معرفش لتزويد عدد المشاركات ولا ايه؟؟!!
بس اما تبقى المشكله فى كام حاجه الهايفين دول كده يبقى حضرتك تصمت احسن لانك تعرف انها مشاكل اى كلام وعشان نفسيه صاحب العربيه و نفسيه الناس اللى حاجزه العربيه ونفسيه اللى بيفكروا يحجزوا العربيه
اما يروح صيانه 1000 ومتتحلش اعمل اللى انت عايزه
بصراحة انا مهتم بالعربية دي جدا وشفتها مرتين بس الكلام ده خلاني :cry2 W9: فرجاء من الاخوة رفقا بنا في تعليقاتكم
قديم 01-01-2013, 10:00 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman yusef مشاهدة المشاركة

:01 0104~171: بصراحة انا مهتم بالعربية دي جدا وشفتها مرتين بس الكلام ده خلاني :cry2 W9: فرجاء من الاخوة رفقا بنا في تعليقاتكم
لغاية دلوقتى اللى بيشكر فى العربية أكتر من اللى بيذم
يا ريت صاحب الموضوع يقول رأيه أيه فيها لغاية دلوقتى

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, emgrand 7, جيلى, غبور