العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 10-12-2012, 05:31 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أخر خبر عن الأيمجراند

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 10-12-2012, 07:19 PM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

خبرجميل ومبروك مقدما لكل ملاك الأيمجاند

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم
قديم 11-12-2012, 04:10 AM
emgrand7 emgrand7 غير متواجد حالياً

emgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the rough
خبر رد: أخر خبر عن الأيمجراند

يا جماعه الخير والساده المحترمين امس كلموني علشان اروح ادفع الفلوس وبلغوني ان مفيش عربيات هاتنزل باللون الاسود لان المصنع مش هايطلع اسود دلوقتي طبعا اجبرت اني اخد الاختيار الاخير وهو النبيتي لكن انا نفسي في الاسود طبعا توكيل مهبب اول مره اشوف توكيل بيعمل كده في نفسه بيوقع نفسه بنفسه ازاي يا جدعان انه هو اللي بيصنعها ومش هاينزل اللوانها كلها حاجه غريبه طبعا انا وافقت وانا متضايق جدا بس هاعمل ايه اي عربيه والسلام لاني ماشي حافي بقالي فتره هههههههه
قديم 11-12-2012, 04:11 AM
emgrand7 emgrand7 غير متواجد حالياً

emgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the roughemgrand7 is a jewel in the rough
خبر رد: أخر خبر عن الأيمجراند

يا جماعه الخير والساده المحترمين امس كلموني علشان اروح ادفع الفلوس وبلغوني ان مفيش عربيات هاتنزل باللون الاسود لان المصنع مش هايطلع اسود دلوقتي طبعا اجبرت اني اخد الاختيار الاخير وهو النبيتي لكن انا نفسي في الاسود طبعا توكيل مهبب اول مره اشوف توكيل بيعمل كده في نفسه بيوقع نفسه بنفسه ازاي يا جدعان انه هو اللي بيصنعها ومش هاينزل اللوانها كلها حاجه غريبه طبعا انا وافقت وانا متضايق جدا بس هاعمل ايه اي عربيه والسلام لاني ماشي حافي بقالي فتره هههههههه والسلام عليكم
قديم 11-12-2012, 05:40 AM
lovecarss lovecarss غير متواجد حالياً

lovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura aboutlovecarss has a spectacular aura about

لا بجد كدة كتير والله
يعنى الحجج الفارغة بتاعت الورق و بعد كدة مفيش أسود ؟!!!
ده توكيل كذاب جداً لما كلمتهم الإسبوع اللى فات قالوا أن كل الألوان اللى الناس طالباها موجودة و الموضوع مش واقف غير على جوابات التخصيص و بعد كدة يقولوا مفيش أسود ؟؟!!!
أمال الأسود اللى فى المعارض كلها ده أيه !!
أنا لو ما أستلمتش اللون اللى حاجز به و هو الأسود سأسحب فلوسى و ربنا يجازيهم

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, emgrand 7, جيلى, غبور