العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 19-06-2010, 08:15 PM
adel omran adel omran غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط احب الهدوء
التخصص العملى: مدير منطقة شرم الشيخ بشركه SIXT احدى شركات مجموعة ابو غالى موتورز
هواياتي: القراءه فى الشئون العسكريه والتاريخيه

adel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to behold
حقيقى اختراع رهيب والكتر انه اختراع مصرى

يا جماعه انا فى غايه الفخر انى انقلكم الموضوع ده النهارده لانى حقيقى مبسوط ان مصر لسه فيها عقليات منجه بالشكل ده

الموضوع باختصار انى كنت على اليوتيوب ولقيت مخترع مصرى بيقدم جهاز انذار متقدم جدا يمكن تركيبه على اى سياره
الانذار عباره عن car phone call alarm وببساطه شديده يتم التواصل بينك وبين السياره عن طريق المحمول الخاص بك حيث يتم انذارك عن طريق الهاتف فى حاله ملامسه السياره او محاوله فتحها وفى حاله فتح السياره والتحرك بها يتم ايقاف السياره عن العمل تماما عن طريق مكالنه هاتفيه منك للسياره ولو قدر الله وتم سرقه السياره لعدم وجود شبكه بالهاتف او ما شابه يتم تحديد مكان السياره عن طريق شركه الاتصالات الاتابع لها والنيابه

وانا كلمت المهندس عماد المخترع وهو راجل محترم جدا وبصفتى عضو فى المنتدى طلبت منه انى انشر عنه واطلب من اداره المنتدى التواصل معه للوصول الى عرض لاعضاء المنتدى فى حاله الرغبه فى تركيب الجهاز والتى تصل تكلفته الى 600 جنيه ولقد ابدى المهندس عماد رغبته فى التواصل وتقديم عرض للساده الاعضاء
لذا ارجم من السادده المديريين التواصل مع المهندس على الرقم الاتى لكى تعم الفائده 0110110512 وشكرا لاهتمامكم
قديم 19-06-2010, 08:55 PM
الصورة الرمزية side view
side view side view غير متواجد حالياً
هواياتي: Internet surfing

side view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant future
افتراضي رد: حقيقى اختراع رهيب والكتر انه اختراع مصرى

ممكن تضع رابط الفيديو على اليوتيوب
او ترفع الفيديو هنا علشان نشوف بنفسينا

شكرا لمجهودك مسبقا
قديم 19-06-2010, 09:52 PM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all

اه
كان من البديهي ان الفيديو يسبق الكلام
قديم 20-06-2010, 10:46 AM
adel omran adel omran غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط احب الهدوء
التخصص العملى: مدير منطقة شرم الشيخ بشركه SIXT احدى شركات مجموعة ابو غالى موتورز
هواياتي: القراءه فى الشئون العسكريه والتاريخيه

adel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to behold

انا اسف جدا يا side view لكن والله انا مش عارف ازاى احمل مقطع الفيديو لكن ممكن استعين بمساعدتك لو وافقت هتلاقى الفيديو على اليوتيوب تحت عنوان ( المحمول يحمى سيارتك ) للمخترع المهندس عماد فؤاد شمس الدين وحمل اول مقطع وهو عباره عن جزء من برنامج صباح الخير لعرض الاختراع

واسف مره تانيه
قديم 20-06-2010, 10:55 AM
corsair
Guest

ياريت الفيديو يا برنجي علشان تبقي التجربة عملية مش شفهيه