العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 17-11-2010, 03:14 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفتيس في السيراتو بقة6نقلات

دى لو تنزل بل الكمليات دى تباء حكايه

كريم على
قديم 17-11-2010, 03:34 PM
abosdah abosdah غير متواجد حالياً

abosdah will become famous soon enough

ياجماعة الموضوع بجد في عربيات نزلت2011بالفتيس والكماليات المعروفة فى2010 وفى عربيات 2011 نزلت زي ماأنا قلت الجير العادي 6نقلات وr يعني 7نقلات والاوتو زودوكمان نقلتين يعني 6وألاوبشن زاد مرايات ضم وتعشيق من الدركسيون وكاميرا خلفية زيادة علي السنسور وده موجود جنط 16و17 واللي عايز يتأكد عندك تراست موتورز في مدينة نصروكمان زون أوتو في6أكتوبروكمان الليثى موتورزمصرالجديدة بس هما مكتمين على الموضوع ده من غير اعلانات علشان يبيعوا اللي عندهم من2011 اللى نزل الاول من غيرالاوبشن الجديد ده وأى خدمة لكل حبايب مصر موتورز أبوسدح
قديم 17-11-2010, 03:41 PM
abosdah abosdah غير متواجد حالياً

abosdah will become famous soon enough

نسيت أقولكم السعرجنط16جميع الكماليات ماعداالبصمة125ألف والجنط17 127الف أسأل الاول عن السعرلوزودعن كده قوله لا
قديم 17-11-2010, 03:41 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abosdah مشاهدة المشاركة

ياجماعة الموضوع بجد في عربيات نزلت2011بالفتيس والكماليات المعروفة فى2010 وفى عربيات 2011 نزلت زي ماأنا قلت الجير العادي 6نقلات وr يعني 7نقلات والاوتو زودوكمان نقلتين يعني 6وألاوبشن زاد مرايات ضم وتعشيق من الدركسيون وكاميرا خلفية زيادة علي السنسور وده موجود جنط 16و17 واللي عايز يتأكد عندك تراست موتورز في مدينة نصروكمان زون أوتو في6أكتوبروكمان الليثى موتورزمصرالجديدة بس هما مكتمين على الموضوع ده من غير اعلانات علشان يبيعوا اللي عندهم من2011 اللى نزل الاول من غيرالاوبشن الجديد ده وأى خدمة لكل حبايب مصر موتورز أبوسدح
شكرا على الخبر

كريم على
قديم 17-11-2010, 04:21 PM
الصورة الرمزية أشرف مجدى
أشرف مجدى أشرف مجدى غير متواجد حالياً
من انا؟: هكـذا أنــــا دومـاً لا يشبهني أحــد .. ولا أحــب أن أتشابــــــه مع أحــد ..لي مبادئي و أفكاري ..لي
التخصص العملى: إستشارى إدارة مشروعات

أشرف مجدى will become famous soon enough

كل سنه و أنتم طيبين
أنا شفتها يا جماعه سيراتو كوبيه خليجى2011مواصفات أماراتى فتيس 6 سرعات و كمان حناحين فى الطاره بس بدون اللايت سيستيم سعرها 135000 بجد تحفه