العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 07-06-2009, 09:57 PM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سياره اخى بالدوحه/قطر نيسان تيدا هاتشباك 2009

bmkbmk
علي فكره انا هاشتكيك لاخوك لاني في الدوحه وهاقوله اني سالتك قبل كده انت خسيت ازاي ومردتش عليا
لما اشوفه هاقوله وتلاقيني عارفه لان الدوحه صغيره جداا وهاقولهptmnlo123per144

Essam Badawi
قديم 08-06-2009, 12:42 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam_comm مشاهدة المشاركة

bmkbmk
علي فكره انا هاشتكيك لاخوك لاني في الدوحه وهاقوله اني سالتك قبل كده انت خسيت ازاي ومردتش عليا

ياباشا حضرتك بتكلمنى ولا بتكلم bmkbmk لانه فى الكويت انما اخويا فى الدوحه بس فرصه سعيده جدا
قديم 08-06-2009, 01:30 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam_comm مشاهدة المشاركة

bmkbmk
السلام عليكم يا باشا

هو حضرتك فعلا فهمت غلط
الاستاذ مختار صاحب الموضوع هو اللى اخوه فى الدوحة , اما انا كنت بعلق على الموضوع بس
ووالله انا اول مرة اشوف سؤالك عن الخسسان و عموما يا باشا انا تحت أمرك و هقولك تعمل ايه بالظبط و هعمل موضوع عن الخسسان لوحده علشان كل الاخوة اللى عايزين يستفيدو

و لك منى كل التحية و التقدير

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 08-06-2009, 01:37 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

بسرعه و النبى ياعم بمبك ! قبل ماتنزل مصر علشان انت ح تروح عند الحبايب و ياخوفى من أكل الحبيب !

و على فكره أنا نازل مصر فى نفس يوم نزولك بس بالطياره !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 08-06-2009, 01:54 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

جميلة جدا حلو اللون فيها جداً وانا عامة بحب التيدا

ربنا يبارك للكو فيها يارب ويقيه شرها

شكرا ليك يابونورا على ردك والله يبارك فيك فعلا اللون ده جامد جدا بيبان مذا لون مع الشمس والاضاءه