العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 28-11-2010, 08:09 AM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarsami2009 مشاهدة المشاركة

حضرتك هيا دى مقابله تانيه ولا حضرتك بتكلم على بتاعت الاسبوع اللى فات
يا رب تكون وحده تانيه عشان انا بجد نفسى اتعرف على اعضاء المنتدى المحترمين
دة أنا نفسى فى مقابلة كل يوم يا عمر بك ومستعد دائما

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 28-11-2010, 12:35 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

حمد لله على السلامة يا كريم مفيش اى حاجة حصلت فى عربية كورسير

انا عارفك هتموت والعربية تتروق علي العموم انا اللي هروقلك عربيتك بس اما تيجيلي برجليك عندي هههههههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ما هو المره دى محصلش حاجه للعربيه لكن للاسف حصل فيه هو المره دى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه

هو ايه اللي حصل فيا يا عم الكتف انتا شكلك كنت بتحلم او واكل لقمة تقيله او الحج مديك علقة قبل مشوار المقابلة هههههههههههههههههههههه
قديم 28-11-2010, 12:41 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

اكيد يا بدر هتتكرر تاني ان شاء الله بجد ان نفسي نتقابل كل اسبوع ولو ااقل من كده يكون احسن فعلا كان يوم جامد جدا .
وبلاش نتكلم علي محل الاسلحه الي اتفتح علي كورسير ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

يا ابني عيب عليك انتا بتكلم واحد كان اساسا بيلعب بالاسلحه ديه في سنه من السنين بصباع رجله الصغير

اللي انتا متعرفهوش اني كنت بطل القاهره في الكونغ فو شو بس الكلام ده من 10 سنين يعني دلوقتي مبعرفش اكح حتي فعلا الزمن غدار ههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ايوه يا محمد انت كده فضحت الواد كده برده
ههههههههههههههههههههههههه ههه

يا معلم عيب عليك ده شغل تمثيل يا معلم
قديم 28-11-2010, 12:46 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

اكلم مين يا كيمو دا انا يدوب لو عرفت اكلم نفسي انا طلعت انا و احمد بدر على سبير كار و بعدين رجعت على حنة بنت عمي و يدوب داخل البيت و مش عارف كمان هعرف اصحي اروح اعمل الصيانة و لا ايه

انتا المفروض تروح تعمل صيانه ليك يا عموره علي الهد اللي اتهديته في اليوم ده اللي يكون في عونك وانا بجد كان نفسي اليوم ده ميخلصش علشان اللمه الجميلة ديه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

باسم باشا وكورسير العزيز : بصراحه انا مش عارف الاقى كلام اقولهولكم . غير . . . متشكر . متشكر جدا لكم . على انى عرفتكم وقابلتكم . بجد حاسس النهارده ان لسه مصر فيها شباب كويسين . وبجد انا سعيد جدا بلقائى معاكم النهارده . يا أحلى واجدع شباب لأحلى منتدى .
ومره تانيه . شكرا ......

حبيب قلبي عم سيف والله من اجمل الشخصيات الجميلة المحترمة اللي اتعرفت عليها وجها لوجه وابن حضرتك اللي زي العسل اللي كان منورنا ولو انه روشني كل شويه عمال بيفتح ويقفل باب العربية ياجي 500 مره ههههههههههههههههههههههههه ه

ان شاء الله نتقابل علي خير في مقابلات جاية كتير وربنا يديم المحبة ما بينا
قديم 28-11-2010, 12:49 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

احمد باشا الف سلامة على العربية هتعمل ايه المؤمن دائما مصاب احنا كان نفسنا نتشرف بمعرفتك و بعدين انت داخل تدور على حبيبك بس و لا ايه هههههه انا بهدي النفوس

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

اصل انتا يا عموره مش عارف ان احمد بدر ده حبيبي من ايام الجيزة هههههههههههههههههههه فانتا هتلاقيه عمال بيحاول يعرف اخباري اول باول ههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

اية ياجماعة انتوا مش ملاحظين ان كروسير متكلمش لحد دلوقتى من ساعة ماوصلنا ياترى اية السبب ؟؟؟!! شكلها توصيلة هههههههه

يا جدع انتا بطل غلط وبعدين انا لو تاكسي ابيض فانتا لسه اسود قديم ابيض واسود ههههههههههههههههههههههههه ههه

وبعدين انا رجعت علي النوم عدل وصحيت علي الشغل ورجعت من الشغل كملت نوم ولسه صاحي دلوقتي