العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 27-11-2010, 01:39 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

هنحكي بس الكلام ميكملش من غير معتز وسومو عشان سوق السلاح يكمل . كورسير شكلو لسه مستخبي خايف . ههههههههههههههههههههههههه
ابو ذكي خلاص سيبو الراجل ان الله حليم ستار

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 27-11-2010, 01:42 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

على فكره : كورسير مش خايف ولا حاجه انا عارف انه حاليا بيجهز اسلحته هو كمان عشان يعرف يرد . خللو بالكم منه دا مسجل خطر ومابيسيبش حقه .
. وعلى فكره يا محمد باشا انا سعيد بلقاءك النهارده جدا . شرفتنى يا باشا .

Saif El Deen
قديم 27-11-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ياعم عمرو ارحموا الراجل لغاية ما يظهر على الشاشه . هههههههههههههههههه

Saif El Deen
قديم 27-11-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

على فكره : كورسير مش خايف ولا حاجه انا عارف انه حاليا بيجهز اسلحته هو كمان عشان يعرف يرد . خللو بالكم منه دا مسجل خطر ومابيسيبش حقه .
. وعلى فكره يا محمد باشا انا سعيد بلقاءك النهارده جدا . شرفتنى يا باشا .
انا اسعد ياباشا دنا الي ليا الشرف

قديم 27-11-2010, 02:01 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

بسم الله

أولا احب اهنى كل الاعضاء اللى حضروا المقابلة الجميلة دى و ثانيا احب اعزى نفسى انى مقدرتش احضر بس غصب عنى وان جاى واحد صاحبى عمل حادثة بعربيته على الطريق وانا كنت بالصدفة ماشى وراه بشوية وانا معرفش وبالصدفة شفت العربية بتاعته ف الحادثة وانا معدى فطبعا مقدرتش اشوف الموقف ده واسيبه .
ف لتانى مرة انا بعتذرللكل انى ما وفتش بوعدى فى الحضور لان دى مش صفاتى والله وإسألوا حازم بك خضرعنى فى مقابلة طنطا بس ان شاء الله متعوضة.
ومعليش ليا طلب من الاستاذ هشام انه يكتب الاسامى على الصور علشان نعرف الاعضاء, اهو الى حد ما يعوضنى شويه عن التغيب بس ياريت يبقى الاسم و النك نيم.

أخوكم : أحمد الكومى

Komy

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 27-11-2010 الساعة 03:46 AM سبب آخر: يرجي تحري الدقه في كتابه ان شاء الله