العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 27-11-2010, 12:34 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

اكيد يا بدر هتتكرر تاني ان شاء الله بجد ان نفسي نتقابل كل اسبوع ولو ااقل من كده يكون احسن فعلا كان يوم جامد جدا .
وبلاش نتكلم علي محل الاسلحه الي اتفتح علي كورسير ههههههههههههههههههههههه
ايوه يا محمد انت كده فضحت الواد كده برده
ههههههههههههههههههههههههه ههه

كريم على
قديم 27-11-2010, 12:42 AM
الصورة الرمزية karem ali

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ياكيمو نيفا مواصلات اى حاجة المهم ان احنا اتعرفنا ودة اجمل حاجة وبعدين انت اما خرجت ملاقتش بنزينة تمون منها ومشيت كدة ولا العربية هى اللى عملتها معاكو واضح انة معتز اخد عين جامدة بالنيفا ههههههههه
كراسى لاند كروسر ومرايات جامبو قصدى باجيرو هههههههههههههههههههه
شوفت وصلتة لأية وحمدالله على السلامة مرة تانية ياحبيب قلبى وسلامى الكبير لمعتز والنيفا
ما انا قولتله ندخل نفول و فعلن دخلنه كذا محطه لكن ملاقيتش ولا محطه فيها بنزين قام قلى البنزين ده يوصلانا لحد الاسكندريه و هو يا دوب كام كيلوه و لاقيت المبه منوره قولته معتز قالى متخفش ولى جننى اكتر انه طول السكه عمال يضحك و دى اكتر حاجه عصبتنى و لكن الحمد لله انى روحنا و ادينى بكلمكم اهو
لسه الواحد فى ليه عمر يعيش
و الحمد لله

كريم على
قديم 27-11-2010, 12:47 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

اولا يا جماعه احب اقول الحمد لله انى انا قاعد بكلمكم دلواقتى على شان الى الواحد شافه فى الطريق الحمد لله على كل شئ
و احب اشكر استاذ هشام على كميه المكالمات الى كلمنى بيها فى السكه و كمان اطمن عليه لحد لم و صلت و مش هو لوحده هو و احمد و محمد ربنا يخليكم و ان شاء الله نتقابل على خير فى المقابلات القادمه ان شاء الله
و شكرا على الصور الجميله دى و ان شاء الله المقابله القادمه تكون فى الاسكندريه و تنورونا
كيمو الحمد لله على سلامتك انت و معتز و بجد و الله انا سعيد جدا بمعرفتكم

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 27-11-2010, 12:48 AM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice

حلوه الصوره الي انت حطتها دي يابدر

قديم 27-11-2010, 12:48 AM
الصورة الرمزية karem ali

انا باء كده يا جماعه حلو اوى عليه انا صاحى من 6 الفجر و كمان بكره نازل رايح الكليه بدرى الساعه 6 فا تصبحو على خير لحد بكره ان شاء الله
S LEEEPSL EEEP

كريم على