العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 31-12-2011, 02:55 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: مقارنة 128 او لادا سمارة

لادا سمارة دى زى الاكسنت كده لما تقارنها تقارنها بالاكسنت موديل التسعينات

قديم 31-12-2011, 04:23 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esafegypt مشاهدة المشاركة

لادا سمارة دى زى الاكسنت كده لما تقارنها تقارنها بالاكسنت موديل التسعينات
أعتقد كلامك مظبوط بس اللادا بتتمتع بالثبات أكثر على الطريق وقوة السياره وتحملها أكثر

Saif El Deen
قديم 01-01-2012, 12:58 AM
I_AM_LEGEND I_AM_LEGEND غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مسؤل مبيعات بشركة "عربيات"..موزع معتمد كيا ورينو

I_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the rough

انا لسة مجرب السمارا النهاردة في الجرررررررررى....العربية بتشششششششششب من علي الارض!!...التاني جبت بيه 80....رحت ناتشها ال3...نطت معايا 120.....وهديت لان الطريق وقف....وجربت تاااني طلعت في الاشارة بتاعة الاسعاف...من شارع رمسيس...كان جنبي 131..ومازدا 323....اول في تاني...لقيت طلللللللقة ماشاء الله....وطلعت من العربيتين....نتشتها ال3....لقيت نفسي وصلت رمسيييييييييس..هههههههه.. .ابوس اديكواااا...بلاش تقارنوها بال127...علشان دي تتقارن بالسكودا فيلشيا والفيفوريت....والابيزا... .والجولف 2....العربية دي قطع غيارها ارخص من الريجاتا!!!...واحسن من الريجاتا....العربية السمارا....نظام الاشعال فيها الكتروني!!!....يعني مافيش ابلاتين ولا كوندينسر...ولا مداااااااااافع....والحاجا ت اللي تشل دي...الحمد لله ربنا رحمنى من 127 ومن 128....ومن المازدا 323 كمان...
قديم 01-01-2012, 01:03 AM
I_AM_LEGEND I_AM_LEGEND غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مسؤل مبيعات بشركة "عربيات"..موزع معتمد كيا ورينو

I_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the rough

انا عربيتي سمارا 88 علي فكرة....بس اقسم الله العظيم....انا بعشقهاااااااااا....لانها عربية بجد...وللعلم انا راجل ركيب عربيااات.....وفاهم....وان ا بشتغل سيلز في شركة عربيات ...موزع معتمد كيا ورينو وهوندا...يعني شبعاااااااااااااااان عربيات ...وسقت يااااما......وانا اساسا درست سيارات....ولسة واخد تريينج في هوندا علي السيفيك الجديدة....وارجع تاني اقولكم....السمارا عربية محترممممممممممممة جدااااااااااااااااا...... واى حد بيفكر فيها يتكل علي الله ومايفكرش....وسيبك من كلام الناس....
قديم 02-01-2012, 01:26 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

ربنا يباركلكم فيها ويكفيكم شر الطريق

Saif El Deen