العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > مازدا MAZDA

قديم 13-10-2009, 04:50 PM
الصورة الرمزية abdoon16
abdoon16 abdoon16 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابن مصر البار
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

abdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to behold
افتراضي رد: شكرا ياجماعة على مباركتكم رجوع السيارة

الله عليك يا حازم باشا علي نصايحك تسلم ايدك,
قديم 17-10-2009, 02:29 PM
الصورة الرمزية mazda323
mazda323 mazda323 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادي
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات - كرة القدم

mazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the rough

إلى الإخوان الأعزاء أحب أشكركم جدا وتحية لحاتم خضر على تصايحك الغالية فعلا إنشاءالله ده اللى هيحصل لما انزل مصر إنشاءالله بس طول عمرنا ما تخيلنا إن العربية ممكن تتسرق من تحت بيتنا بس قدر الله وماشاء فعل الحكاية ببساطة إن أنا كنت في الرياض ووالدى ووالدتى نزلوا أجازة وكان فرح أخويا تانى يوم العيد وخلصوا الفرح الساعة 2 صباحاً والعربية واقفة وتشوفها من الشباك وكانوا شايفينها بعد مارجعوا يمكن لحوالى الساعة 3 وبعد كدا بصوا من الشباك لقوا أوبتر حمرا واقفة مكان عربيتنا وبدأت المأساة وعرفوا إنها اتسرقت وعملوا محضر وكلموا ناس في الشرطة بس الحق يقال في عميد شخصياً أكد رجوعها وقال إنشاءالله هى مسألة وقت وفعلاً مر أسبوع واحد بالظبط وفعلاً العميد بنفسه إتصل على أخويا وقاله إنتوا مبلغين على عربية ماركتها مازدا ولونها ولوحتها كذا العربية لقيناها في منشية ناصر روح بسرعة هتلاقى أمين شرطة قاعد مستنيك وفعلاً راحوا لقوا الأمين جنب العربية ومنتظر أخويا وسلموه العربية بس طبعاً الله لا يباركله مشى على العربية مدة بدون بنزين لغاية ماقطعت منه لإن أخويا ملقاش فيها ولا نقطة وسرق وش الكاسيت (بايونير تمنه 1200 جنيه) المشكلة إنه سرق وش الكاسيت بس مش الكاسيت كله وأخد السماعات (بايونير300وات) والستارة الخلفية وأخد العدة اللى في الشنطة طقم ياباني أصلي نازل مع العربية والكوريك وعدة الرفع بس أرجع وأقول الحمدلله إنها رجعت واللى راح في داهية وأمرنا إلى الله هنجيب غيرهم بس لازم العربية تتأمن كويس ومينفعش إنها تتساب في الشارع بس عايز أفهم حاجة خد عربية بالحجم ده كله إزاى العربية 929 طويلة وعريضة فتحها وأخدها إزاي الله ينتقم منه وتقبلوا مرورى تامر عاشق المازدا وبشكر كل الشباب اللى باركولي ويارب محدش يتحط في الموقف ده أبداً يارب.
قديم 17-10-2009, 02:48 PM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute

الحمد لله على رجوع العربيه و فوض امرك لله فى اللى اتسرق

الكلمات الدليلية
السيارة