العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 30-10-2012, 04:37 AM
dr.fashel dr.fashel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب ف 5 طب

dr.fashel will become famous soon enough
افتراضي ادخل و اختار :-( :-(

السلام عليكم يا رجاله عاوز آخد رأيكم في 3 عربيات قدامي و محتار بينهم ساعدوني و اختارو معايا ربنا يكرمكم

واحده لانوس موديل 2000 ب 40 ألف عامله 130 الف كيلو

و واحده لانوس موديل 2000بردو بس عامله 90 الف كيلو بس و صاحبها مصمم على 45 الف رأيكو اجيب دي ولا دي.اوفر ال 5000 جنيه دي انا أولى بيها ولا اجيب الأغلى

و قدامي اسبريرانزا a113 موديل 2010 بحاله الزيرو فابريكه بره و جوة ما عدا اكصدام خلفي و عدادها 35 ألف كيلو بس و سعرها 40 ألف

ساعدوني و اختارو معايا جزاكم الله ألف خير
قديم 30-10-2012, 09:42 AM
Mohammed Hamada Mohammed Hamada غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اللى ضاع من عمرى سنين
التخصص العملى: CSR@LinkDotNet
هواياتي: السيارات

Mohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud ofMohammed Hamada has much to be proud of
افتراضي رد: ادخل و اختار :-( :-(

أنا رأيي اللانوس ال 40 بس بعد الكشف على الماتور و على العربية كلها ممكن تكون أزيد بس صاحبها محافظ عليها و ربنا يهديك للأصلح

تذكر دائما أن
الليل هو بداية النهار
والشتاء هو بداية الصيف
والألم هو بداية الراحة
والتحديات هى بداية الخير
والتفاؤل بالخير هو بداية القوة الذاتية
قديم 30-10-2012, 11:38 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

خليك في الانوس لو انت استخدامك للعربية تقيل وبعدين مساحتها اكير ومسيرك تحتاج المساحة الاكبر في سفرية خارج معاك ناس كده
لو استخدامك عادي هات اسبيرانزا واكشف عليها في التوكيل
حسب استخدامك

بس الاختيار بين المعروض عليك مش عدادا الكيلومترات الفيصل الحالة العامة للعربية
فبريكة بره وجوه ولا دواخل بس

حااااااااااالتة الماتور الافضل ( وده عن طريق قياس كبس الماتور ) والفتيس العافشة

اكشف علي الاتنين
قديم 30-10-2012, 09:41 PM
mezat2020 mezat2020 غير متواجد حالياً

mezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to beholdmezat2020 is a splendid one to behold

اشترى اللانوس احسن ##------------------- الاسباب 1-- قطع غيار متوفره (جديد او استعمال *) 2--كل الناس بتشكرها 3-- ليها سوق لوحبيت تغير 4--كل الصنيعيه حفظتها 5-------انتمى لك التوفيق فى الشراء الكيلو متر مش مقياس اهم حاجه الحاله والف مبروك مقدما