العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-04-2012, 05:06 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
للاهمية قرار خدته بسرعه ومش عارف صح ولا غلط ارجوكم افيدوني

انا امبارح كنت قاعد مع واحد اعرفه في المعرض بتاعه ويعني كان فيه واحد معاه عربيه هيونداي ألنترا واجن 1997 اللي هي هاتش باك دي وكبيره كده ويعني انا كنت بتكلم مع صاحب المعرض اللي هو معرفه بس مش متأكد منه قوي بردو بصراحه المهم يعني كنت بتكلم اني ابيع العربيه بتاعتي وكده لاني محتاج مبلغ 30 الف هعمل بيه حاجات في الشقه عندي المهم يعني بغض النظر عن الكلام اللي دار المهم حصل اتفاق اني اخد العربيه الالنترا دي وادخلها في بتاعتي مقابل 26 الف المهم اني حسبت الاوبترا اللي عندي ب60الف زي ما جبتها لاني بردو مصرفتش عليها حاجه وهو كده حسبلي عربيته ب 34000 ومش عارف هو انا سالت واحد صاحبي قالي العربيه سعرها كده كويس وبصراحه انا بردو كنت مزنوق في ال 26 الف دول فوافقت ويعني اتفقنا انه هيجبلي العقد بكره وشهادة المخالفات والكلام الكتير ده المهم يعني اما رجعت خدتلي كلمتين من السيد الوالد علي اني ملحقتش اقعد بالعربيه بس مش مهم المهم دلوقتي اني حاسس اني قلقان وخايف وقلت استشيركم الغي الموضوع ده ولا مفيش مشاكل وسعرها كده كويس وهي عامة حالتها انا وديتها لواحد هي رشه نضافه بره وفابريقه دواخل ده غير اني الايرباج اللي في الدركسيون ضاربه وصاحبها عملها كده بخيط ولا مش عارف ايه وهي مانيوال وحالتها العامه جيده جدا علي حسب كلام بتاع عفشه ثقه

المهم اني محتاج رأيكم ضروري جدا قبل بكره وارجو من اعضاء مصر موتورز الافاده ورايهم في العربيه دي لاني قلقان جدا

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 28-04-2012, 05:55 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قرار خدته بسرعه ومش عارف صح ولا غلط ارجوكم افيدوني

بص لو حاله العربيه اللى انت اخدتها حلوة وحاسس انها مش هتتعبك فى مصاريف.. وانت محتاج الفلوس خلاص .. اتوكل على الله .. وصلى صلاه استخارة .. وكمل مشوارك وان شاء الله خير..

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 28-04-2012, 06:17 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of

انا فعلا مرتحلها ويعني حجمها كبير وعاجبني لاني بصراحه بحب الاحجام الكبيره بس الفكره انا سالت واحد صاحبي ابوه عنده محل بيع قطع غيار عن قطع غيارها فقالي انها قليله حبتين بس هو هيجبهالي اما الفانوس الخلفي فقالي انه هيتعبني شويه في اني الاقيه وعامة دي صور لعربيه زيها بالظبط للي مش عارفها قوي

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 28-04-2012, 07:41 PM
الصورة الرمزية مايكل ذكرى
مايكل ذكرى مايكل ذكرى غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضه كمال الاجسام

مايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud of

العربيه على ما باسمع انها كويسه بس حاجتها عزيزة شويه بس طالما فى واحد صاحبك شغال فى قطع الغيار يبقى مفيش مشكله وربنا يوفقك وتستفيد بالفلوس في توضيب الشقة وفى نفس الوقت معاك عربيه:010104~ 171:
قديم 28-04-2012, 08:17 PM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute

الايرباج ضارب ! يعنى عامله حادثه؟ ايه اللى يخيليه يضرب؟
ونفترض انها سليمه اسأل الايرباج بكام لان معظم العربيات بيخشله فى مبلغ محترم لان بيتغير حاجات معاه