العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ماهيندرا سكوربيو ولا جريت وول هوفر ( Mahindra scorpio vs Great wall hover ) من افضل
ماهيندرا سكوربيو ( Mahindra Scorpio ) 0 0%
جريت وول هوفر ( Great wall hover h3 ) 1 100.00%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-08-2012, 07:47 PM
elessawi elessawi غير متواجد حالياً

elessawi will become famous soon enough
افتراضي رد: محتار بين ماهيندرا سكوربيو و vs جريت وول هوفر ( ارجو المساعدة بسرعة )

اعتقد التجو فعلا احسن منهم هما الاتنين هيا بحوالى 115 الف وبعدها هوفر
قديم 17-08-2012, 04:05 AM
maro007 maro007 غير متواجد حالياً

maro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to allmaro007 is a name known to all
افتراضي رد: محتار بين ماهيندرا سكوربيو و vs جريت وول هوفر ( ارجو المساعدة بسرعة )

ولا دى ولا دى هات ينو داستر أو ديهاتسو جراند تيريوس
بس الداستر مانيوال و التيريوس أوتوماتيك بس الداستر
ثابتة أكتر و أقوى لأن موتورها 1600 سىسى و التيريوس 1500 سىسى
قديم 17-08-2012, 04:20 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

يا ناس يا طيبين التيروس من اول 2008 1600سي سي مش 1500وانا متاكد بص انا بنصحك بارينو داستر بص الرينو العموم اسعار قطع غياره غاليه شويه وتقبل تحياتي

قديم 17-08-2012, 04:27 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hossam elemam مشاهدة المشاركة

يا ناس يا طيبين التيروس من اول 2008 1600سي سي مش 1500وانا متاكد بص انا بنصحك بارينو داستر بص الرينو العموم اسعار قطع غياره غاليه شويه وتقبل تحياتي
لأ ياباشا الديهاتسو تيريوس وجراند تيريوس 1500 سي سي مش 1600 سي سي وشوف كونتاكت كار او اي موقع تاني واتاكد ...
قديم 17-08-2012, 08:45 AM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

اتيروس مش كولها 1500 في منها مستعمل 1600سي سي وخوش علي كوناكت كار من اول موديل 2008 فيه منها1600وموديل 2009وموديل 2010فيه منها 1600 وفيه منها 1500وتقبل تحياتي

الكلمات الدليلية
مقارنة واستطلاع