العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 05-04-2011, 11:44 PM
1z1z 1z1z غير متواجد حالياً

1z1z is on a distinguished road
عاجل اسعار تعليم السواقه

سلام عليكم

اخوانى بخصوص اسعار تعليم سواقه كام ...؟؟
المشكله انى فى مكان مش فيه مدراس تعليم سواقه والذلك وقت تحت ايدى استغلال سواقين اتفقت مع شخص بالعافيه ان ساعه ب40 جنيه ...؟؟؟
هى فعلا اسعار كدا ...؟؟
قديم 05-04-2011, 11:53 PM
tom_gr tom_gr غير متواجد حالياً

tom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اسعار تعليم السواقه

اعتقد انه غالى شويه
حاول توصلهم 30

بس عن نفسى احب اقلك
لا تقيس الموضوع بالفلوس قيسه بالاستفادة

يعنى لو انت استفد منه فعلا فى الساعة الاولى وحسيت براحه نفسيه وتقدم ملحوظ فعلا وحاسس ان الشخص الى بيعلمك فعلا فاهم وهايعلمك صح يبقى فى داهية اى مبلغ لانك مش هاتدفعه كل يوم انما هاتدفعه لوقت معين وبعد كده هاتبقى سواق محترف

عن نفسى انا اجرت واحد باليوم 50 جنيه فى اليوم وعلى عربيتى

بس انا كنت عاوزة لمجرد الامان النفسى اولا و الرخصة بتاعته ثانيا علشان ابقى متطمن قانونيا لانى ماكنش معايا رخصه وقتها وانا الى كنت بوجهه لانى كنت بعرف اسوق من زمان بس كنت عاوز شويه ثقه مش اكتر
قديم 05-04-2011, 11:57 PM
1z1z 1z1z غير متواجد حالياً

1z1z is on a distinguished road

اعتقد انه غالى شويه
حاول توصلهم 30

بس عن نفسى احب اقلك
لا تقيس الموضوع بالفلوس قيسه بالاستفادة

يعنى لو انت استفد منه فعلا فى الساعة الاولى وحسيت براحه نفسيه وتقدم ملحوظ فعلا وحاسس ان الشخص الى بيعلمك فعلا فاهم وهايعلمك صح يبقى فى داهية اى مبلغ لانك مش هاتدفعه كل يوم انما هاتدفعه لوقت معين وبعد كده هاتبقى سواق محترف

عن نفسى انا اجرت واحد باليوم 50 جنيه فى اليوم وعلى عربيتى

بس انا كنت عاوزة لمجرد الامان النفسى اولا و الرخصة بتاعته ثانيا علشان ابقى متطمن قانونيا لانى ماكنش معايا رخصه وقتها وانا الى كنت بوجهه لانى كنت بعرف اسوق من زمان بس كنت عاوز شويه ثقه مش اكتر
انا معاك ان فلوس مش مهم مقابل تعليم ...
لكن انا عن نفسى اتعلمت بسرعه يعنى اول ساعه عرفت اسوق لانى مش خايف وحباب انى اتعلم لكن بردوا لسه محتاج اتمكن المشكله ان اللى بيعلمنى حساس انه انسان مستغل وعايز يطول المده وبيدنى معلومه بالعافيه عشان ياخد ساعات اكتر وفلوس اكتر ...
قديم 06-04-2011, 12:06 AM
علي جابر2 علي جابر2 غير متواجد حالياً

علي جابر2 is on a distinguished road

انا اعرف واحد وده اللي معلمني السواقه
بياخد في الشهر 400وطبعا لو عايز كل يوم عادي بس اهم حاجه الوقت ميذدش عن ساعه ونصف في اليوم بس بعربيه المشترك مش بعربيه اللي بيعلم السواقه
وطبعا انا كان معايا 128 والحمد لله حاليا استاذ في السواقه
لو عايز اكلمهولك رد عليا وانا اقوله لانه ساكن جمبي
ولو عايزني اساله لو بعربيته ياخد كام في الشهر بردوه عادي بس معتقدش هيوافق لانه لسه مظبط العربيه بتاعته وصارف عليها كتير
قديم 06-04-2011, 12:19 AM
tom_gr tom_gr غير متواجد حالياً

tom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of lighttom_gr is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 1z1z مشاهدة المشاركة

انا معاك ان فلوس مش مهم مقابل تعليم ...
لكن انا عن نفسى اتعلمت بسرعه يعنى اول ساعه عرفت اسوق لانى مش خايف وحباب انى اتعلم لكن بردوا لسه محتاج اتمكن المشكله ان اللى بيعلمنى حساس انه انسان مستغل وعايز يطول المده وبيدنى معلومه بالعافيه عشان ياخد ساعات اكتر وفلوس اكتر ...

طيب انت كده جاوبت نفسك

اخلع يا معلم

ونصيحه مجرب خليك مع نفسك وشوفلك حد صاحب او قريب او زميل خده جانبك بس لمجرد الثقة والامان وعيش انت مع نفسك