العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 18-12-2011, 02:25 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

فيشه عداد الكيلو متر داخله على الفيتيس من نحيه الصدر الداخلى للسياره تحت المنافولد كده

و بص على الفيوزات بالمره ممكن يكون فيوز ضرب

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 19-12-2011, 09:50 AM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

صباح الفل يا شباب
امبارح والحمد لله دخل فيا موتيسكل ديلفري حقير في الجنب اليمين من الررفف الخلفي في البوز بتاع الرررفف والحمد لله العربيه اتعملت شويه
انا مش عارف اعملها وكلمت احمد كار الله يكرمه
وقالي اعملها ليك وهاقابله ان شاء الله ربنا يكرمك ياحمد باشا على تعبك معايا
بس والله انا عاوز اسال سؤال بس مهم اوى
حكاية المياه السخنه الي ارميها علي الرررف ديه واردها من ورا خطرعليه ولا عادي
والف شكر ليكم
قديم 19-12-2011, 09:55 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rabet007 مشاهدة المشاركة

طيب يا باشا ممكن سؤال بس
الجنط بتاع الانسر ده بكام انا نفسي اشتري واحد وعاوز اعرف بكام
طقم الجنط الخاص بلانسر يابانى 14 ب1400 ج جديد

قديم 19-12-2011, 10:38 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rabet007 مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا شباب
امبارح والحمد لله دخل فيا موتيسكل ديلفري حقير في الجنب اليمين من الررفف الخلفي في البوز بتاع الرررفف والحمد لله العربيه اتعملت شويه
انا مش عارف اعملها وكلمت احمد كار الله يكرمه
وقالي اعملها ليك وهاقابله ان شاء الله ربنا يكرمك ياحمد باشا على تعبك معايا
بس والله انا عاوز اسال سؤال بس مهم اوى
حكاية المياه السخنه الي ارميها علي الرررف ديه واردها من ورا خطرعليه ولا عادي
والف شكر ليكم
انت امبارح و انت بتكلمنى قولتلى الاكصدام علشان كده قولتلك الميه السخنه هتنفع معاك جدا لكن دلوقتى بتقول انها فى الرفرف يبقى لو فى الحديد هيبقى صعب تتعدل من غير سمكرى بص انت صورلى الخبطه و انا اقولك ايه اللى ينفع معاها بالظبط

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 19-12-2011, 11:04 AM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light

لا يااحمد الاكصدام هو الي مخبوط من الرررف الشمال انا بقول لحضرتك اخر حته من الاكصدام نحية اليمين يعني الكريف بتاع الاكصدام مش مش الباب والرررف الشمال

الكلمات الدليلية
مشاكل الفيرنا