العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 21-04-2013, 11:01 AM
م/ نجاح عبد الوهاب م/ نجاح عبد الوهاب غير متواجد حالياً

م/ نجاح عبد الوهاب is on a distinguished road
افتراضي رد: اغير اكسيل باسبيرانزا 516 ولا اخلينى

حضرتك محتاج حد يكون كان معاه إكسيل وغيرها باسبرانزا 516 ... أسلملك تسمع منه .. صح ؟؟؟؟؟
قديم 21-04-2013, 11:23 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

يا باشا انا كنت راكب اكسل ولسه معايا مع والدى دلوقتى.,وجبت اسبرانزا 516 بس زيرو وللعلم الأكسل كانت من الزيرو برضوا.شتان ما بين الأتنين.الأسبرانزا دلع يا باشا و الحمد لله هى معايا من 3 سنين دلوقتى و الحمد لله ربنا يبارك فيها و يديمها علينا نعمة.كماليات يا باشا ووسع اوسع من الأكسل مع ان الأكسل كانت واسعة برضوا اصل انا من الحجم الكبير.الأسبرانزا حلوة بس لو مستعمل لازم الكشف عليها كويس اووى .وقطع الغيار ارخص من الأكسل دلوقتى الأكسسوارات كشافات اوكر و شبكة ارخص.....وربنا يوفققك للصالح

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين
قديم 22-04-2013, 02:03 AM
bahaa23973 bahaa23973 غير متواجد حالياً

bahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the rough

اسعدنى مروركم و ردودكم جميعا و شجعتونى على التغيير بس واضح ان الكشف على الماتور مهم جدا علشان كدة هعاين العربية الثلاثاء و اكشف عليها فى التوكيل لو عجبتنى حالة العربيةو ربنا يعمل الصالح بس عايز اعرف تكاليف الكشف فى التوكيل
قديم 22-04-2013, 02:05 AM
bahaa23973 bahaa23973 غير متواجد حالياً

bahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the rough

هى فعلا عاملة 35 الف لان حالتها ممتاذة
قديم 22-04-2013, 07:57 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

يا باشا الأكسل تجيب السعر ده فعلا.انا كنت حبيع بتاعتى قبل ما الحج ياخودها ب 31 الف وكانت 1300 فاضية مافيهاش غير كاسيت لاكن كانت فابريكة من الزيرو بره و جوه وكانت بالنايلون بتاع الزيرو على الكنبة الخلفية فمجرد عملت اعلان عليها فى كونتكت الصبح كانت حتتباع اخر النهار لاكن والدى لحقنى وقالى انا اخودها منك وعلى شرط لسه راكنها لحد دلوقتى فى الجراج بس استخدمها شوية ورشها وش نضافة و ركنها عشان معاه عربية 126 مريحاه وصغيره وسهلة فى الركنة

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين