العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 14-09-2012, 10:46 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير كامل و بالصور عن شيفورليه لانوس 2012 من المصريه للسيارات فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

قديم 09-11-2012, 07:58 PM
محمود سمير احمد محمود سمير احمد غير متواجد حالياً

محمود سمير احمد is on a distinguished road
Post رد: تقرير كامل و بالصور عن شيفورليه لانوس 2012 من المصريه للسيارات فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

اغبى حاجة فى الانوس ان مفيش زرار لتشغيل الزجاج الحراري !!! مع ان العربية فيها زجاج حراري و اما اتكلمت مع بتوع الصيانة قالولي شغل التكيف و دور الدايره على الاخر يمين و هوه يشتغل ههههههه

اخوكم محمود سمير
مالك للانوس 2012
قديم 18-11-2012, 04:14 PM
islamtmam1 islamtmam1 غير متواجد حالياً

islamtmam1 is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير كامل و بالصور عن شيفورليه لانوس 2012 من المصريه للسيارات فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

انا سعت ان اللانوس لما اصبحت شفروليه دخلها اجزاء صيني
بدليل ان الدايو مطلوبه اكتر من الشفروليه رغم انه نفس خط الانتاج
كمان بيقولو لازم الفتيس يتغير
ياريت الي عندة رد عن تجربه يوضح لنا
رغم انها شكلها حلو واعادة البيع ممتازة
قديم 07-12-2012, 07:46 PM
الصورة الرمزية foolh_old_man2010
foolh_old_man2010 foolh_old_man2010 غير متواجد حالياً

foolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud offoolh_old_man2010 has much to be proud of

العيب الكبير فى الانوس هو سوست الخلفيه واطه اوى ودى بتجعل التنك يشك ويفتح لما تأخد مطب وانا بعنى من ذلك فى التنك رغم رغم انى مركب سوست بى ام دبليو يعنى معلى العربيه بكوتش وسست اعلى وبعد كده قطع الغيار اللى فى التموفقيه مضروبه من احسن تاجر وهو البنافى التوفقيه كله مضروب وانا مجرب رومان البيلى والمقصات الاماميه من عند البنا مضروبه
قديم 30-12-2012, 12:53 PM
bakerkassab bakerkassab غير متواجد حالياً
من انا؟: بكر
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السيارات و سواقتها

bakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nice

تسلم ايدك على التعب ده و مجهود رائع