العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 06-04-2012, 02:01 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold
افتراضي رد: حد بيصلح فيبر الاكصدام من المنصوره

الشارع الى قبل امون وانا جاي من عند المحافظة ؟ ولا من الناحية التانية وانا جاي من عند المعسكر ؟
قديم 06-04-2012, 02:23 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد بيصلح فيبر الاكصدام من المنصوره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmo7areb مشاهدة المشاركة

الشارع الى قبل امون وانا جاي من عند المحافظة ؟ ولا من الناحية التانية وانا جاي من عند المعسكر ؟
وانت حضرتك جاي من ناحيه المعسكر هتدخل الشارع وهتلاقي شارع جانبي علي ايدك اليمين متفرع من شارع الرئيسي اللي قبل امون كله صنيعيه بويه وسمكره الراجل ده هتلاقيه بدقن وجنبه علي طول محل اكسسوارات عربيات وانا بكره هحاول اجيبلك رقم تليفونه واسمه بالظبط عشان انا كنت بقله يا شيخ ومش فاكر اسمه واسف علي التاخير