العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 29-07-2010, 04:27 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفتاح السيراتو ضاع مني أعمل إيه

والله ردود عملية ورخيصة بس فيه حاجه العربية مش بتشتغل بمفتاح العربية طول ما إنت شايلة تقدر تشغل العربية من مفتاح بدء التشغيل تقدر تعمل كل حاجه بالمفتاح ده من غير ما تطلعه خالص بس أنا فكرت في كلبش للعجل مش للدريكسيون حد يعرف موجود ولا لقه وبكام وأجيبه منين

قديم 29-07-2010, 05:18 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أيوه ياباشا ما أنا عارف key less entry يعنى بدون مفتاح, علشان كده قلت لحضرتك على فكرة الفيوز والجراج وكلبش للدركسيون.
الحرامى مابيخاطرش بدخول عربية مافيهاش حاجة تفيده أو تعطله وقت زيادة علشان كده قلت لحضرتك تشيل وش التسجيل وتجيب كلبش الدريكسيون.

كلبش العجل بيتباع فى المرور, لا بجد, مابيتباعش طبعا, وحتى الكلابشات اللى فى المرور عهدة وتعتبر من أملاك الدولة.

الجراج هو أحسن فكرة , المفتاح ممكن يكون أتكسر أو عيل خده يلعب بيه, مش لازم اللى ياخده يكون حرامى.
وحاجة تانية, مش علشان الباب يفتح لازم المفتاح يكون فى مجال معين حول العربية واللى خد المفتاح مش هيقعد يجرب صدقنى خليها على الله, محدش عنده جرأة يقتحم عربية لأن ده تعدى وفيها قضية وسجن.
ومش عارف ليه عندى أحساس أنك هتلاقى المفتاح معاك فى الأخر.
اجمد فكرة فيهم هى فكرة فيوز الطلمبة, بعد خلع الفيوز العربية مش هتدور, والفيوز مكانه أكيد تحت الكبوت فى علبة الفيوزات, ومعتقدش أن الحرامى هيبقى شايل معاه فيوز للطلمبة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 29-07-2010, 05:21 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

جامده فكرة الفيوز دى
و فكرة الجراج حلوة او كهرب العربية

الحلم
قديم 29-07-2010, 05:29 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أو أربطها بسلسلة فى عمود نور

أنا بهزر ياباشا أوعى تزعل, شر البلية ما يضحك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 29-07-2010, 06:09 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

انا متهيألى افضل حاجه هى كلبشه الدريكسيون بدواسه الفرامل لأنها اسهل ومش هتقعد كل شويه تفتح الكبوت وتحوش الفيوز وتحط الفيوز - و معتقدش ان كلبشات العجل بتتباع .