العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 20-07-2010, 04:55 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعه يا ريت حد يفدني عايز اجيب سيراتو كويبه هاي لاين خليجي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrakby1 مشاهدة المشاركة

شكرا يا جماعه علي الرد الجميل دا بجد والله بس يا ريت لو في 2000 سي سي دي بجد تبأه جامدة
يعنى بصراحة لو عايز عربية هجومية يبقى فكر فى الشارك أو المازادا 3 الجديدة أو السيفيك أو السيتى أو أو أو مش السيراتو الكوبية اللى مش هايبقى لها سوق أبدا وكفاية إنك هاتدفع 130 ألف جنية على سيارة كورى حرام

قديم 21-07-2010, 11:31 AM
krim71 krim71 غير متواجد حالياً

krim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to beholdkrim71 is a splendid one to behold

ايه كوري حرام دي؟؟ انت بتتكلم على شركة عالمية اللي هي كيا و العالم كله بيحترمها و شعبيتها كبيرة جداً في امريكا و روح دور بنفسك !!
بعدين انت بتقول حرام 130 على كوري (كيا) .. طب ما فيه ناس بيشتروا السوناتا و الجينيسيس و الكادينزا اللي بتوصل اسعارهم نص مليون و انا شوفت الكلام ده بعيني قبل كده !!
مش عارف ليه لسة فيه ناس في فكرها الكوري ده زي ايام زمان لما كان عامل زي الصيني دلوقتي
بالكلام ده يبقى اليباني ولا حاجة لانه مر بنفس المرحلة !!
قديم 22-07-2010, 12:28 AM
Tammer Tammer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales supervisor
هواياتي: driving the cars

Tammer is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

لا طبعا ...1600

بالنسبة للاخ اللي بيسال ...نصيحه هات وكيل

عشان الخليجي لا يدخل التوكيل ابدا ...

وظهرت عربيات مخبوطه ومتصلحه ....وعيوب اخرى

تحياتي

عمرو مصطفى
الكيا السيراتو الكوبيه فى الخليج ( الامارات ) 2000 سى سى فقط وثمنها 79 الف درهم مفيش منها 1600 !!!!
قديم 22-07-2010, 12:32 AM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future

في مصر السيراتو 1600cc بس !!
قديم 23-07-2010, 02:29 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

يعنى بصراحة لو عايز عربية هجومية يبقى فكر فى الشارك أو المازادا 3 الجديدة أو السيفيك أو السيتى أو أو أو مش السيراتو الكوبية اللى مش هايبقى لها سوق أبدا وكفاية إنك هاتدفع 130 ألف جنية على سيارة كورى حرام
طب عايزين نسال سؤال هو الكورى حرام ولا مكروه؟