العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-07-2010, 02:34 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رحلة لبورسعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لا مغيرناش الكلام بس انا لسة داخل على النت دلوقتى ويومى ما شاء الله كان يوم مالوش حل مش عارف اصطبحت بوش مين ولا مين دعا عليا الرخص اتسحبت وعملت حادثة واخر اليوم الكوبلن انكسر
الف سلامه عليك يابوحميد
طمنا ايه اللى حصل ؟
اهم حاجه انت كويس ؟؟

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 15-07-2010, 02:42 PM
الصورة الرمزية Bendary

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انا كنت رايح الشغل امبارح الصبح وكان في حدثة علي كوبري السبع عماير في الاتجاه التاني وواحد جحش معاه مرسيدس ماشي اودامي وفرمل مره واحده علشان يشوف الحادثه وانا في ظهره وكنت هلبس فيه لبسه عنب كنت ماشي 90 علي الكوبري بس سبحانه من نجاني من الموقف ده باعجوبة وفي اقل من 3 متر فاديته علي الشعره

وانا راجع من الشغل في نفس اليوم عند نفس الكوبري واحد بعربية جولف بيجري ووسعتله ولقيته راح مطير واد من بتوع الدليفري سحله وخله كل الاسفلت كله وسواق الجولف اغم عليه وتقريبا الواد بتاع الدليفري مات لان الدم كان مغرق الاسفلت انا وصلت لمرحلة اني مبقتش عارف اسوق من المناظر اللي شوفتها في اليوم ده ومبقتش عارف الفرامل من البنزين من الدبرياج وركنت شوية ونمت نص ساعه في العربية وكملت وروحت
الحمدلله ياحماده
فعلا الواحد ساعات بيشوف حاجات ادامه تسيب الاعصاب

Mohamed Bendary
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 15-07-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية Bendary

عموما احنا فى انتظار الترتيب من استاذ حازم وابوجوجو

Mohamed Bendary
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 15-07-2010, 03:50 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

الف سلامه عليك يابوحميد
طمنا ايه اللى حصل ؟
اهم حاجه انت كويس ؟؟

تسلم يا ابو مروان وربنا يسترها عليك وعلينا
قديم 15-07-2010, 04:55 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ايه ده ايه ده فيه ايه انا امبارح بردك كان يوم عالمي وكنت هتروق ترويقة عنب وكنتوا هتلاقوا موضيعي بتطلع من مشرحة زينهم

ايه مالك يا ابو حميد خير ان شاء الله ايه اللي حصل بس
انا امبارح كان يوم مطلعتلوش شمس
دة اول يوم اركب العربية من يوم ما رجعت من عيد الميلاد
نزلت الصبح لقيت اللجنة بتاعت الكيلو 21 واقفة عادى زى كل يوم اول مرة الاقية يقولى الرخص واركن على جنب نزلت خير قالى امن ومتانة عشان عندى خبطة فى الرفرف اليمين وممعجنها طيب ادفع صلح قالى لا ظابط ابن حلال مصفى قالى فحص واخدت الوصل ومشيت مش مشكلة
شوية وانا ماشى على الدولى واحد ابن حلال راكب سوزوكى توناية حب يخد غرزة راح واخد نفس الرفرف وطلع يجرى مسكتة فى نزلة الموقف الجديد ولبستة فى الخرسانة بتاعة مفترق الطرق يلا ماهو فحص بفحص
وانا راجع كانت العائلة معايا حسيت ان العربية بتزحف رحت موصلهم وراجع على بتاع الكاوتش اتارى وانا مسافر مصر كنت مظبط الكاوتش 28 فى بنزينةالباشا اللى ظبطة كان تقريبا مش شايف بيعمل اية اتارية عملى فردة 25 وفردة 22 وفردة 18 وفردة 15
المهم دخلت لس بدخل العربية الجراج راح الكوبلين اليميين مكسور احلى يوم فى حياتى

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي