العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 30-06-2011, 01:24 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: بيدلعوك يقولولك يا ايييييييييييييييييييييييي ييييه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

احنا هندب بقي
لا لو سامحت مش عايزين كدب
والصور تكدب الكداب
طيب انا مش هحلف لاني مبحبش الحلفان بكره ان شاء الله هصدمك بصوري وانا صغير

تصدقي بالله انا بعد ما اتولدت وكان شكلي كدا كل واحد في العيله عندنا لو خلف ولد يسميه احمد يمكن يطلع شبهي بس بعيد عنك العوامل الجوية والتضاريس هيه اللي خلتني اتحولت كدا ههههههههه
قديم 30-06-2011, 02:13 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رسالة إلى التافه والأحمق

أيها الإنسان التافه كفاك أنوية وغرور إنك تقول أنا أنا وكأنك صانع المعجزات والإنجازات ويبلغ بك الصلف والغباء وتقول أنا فعلت لمصر كذا وكذا وماذا فعلت ؟
هل حاربت من أجلها فى ميدان القتال هل ضحيت بمالك أو بولدك هل ساندت ثورتها؟
لم تفعل شىء غير أنك تافه تمارس عملا تافها وتملأ الدنيا صراخا وضجيجا وتقلب الباطل حق وتحاول أن تفرض وجهة نظرك المغلوطة بالقوة والصوت العالى كأى حنجورى صفيق وللأسف يساندك بعض المهاويس !
أيها التافه لو لفظ الأب ابنه ما كان من حق الأبن أن يسب ويلعن أباه ويتهمه بنكران الجميل ولا يفعل ذلك إلا الخوارج ممن لم يتربوا على المبادىء
أيها التافه إن الدين يعلم الإنسان التواضع وإنكار الذات والأدب فى التعامل مع الآخرين والصفح والعفو وحسن الحديث وكلها أمور لا تعرفها يا من تحاول تفريق الناس إلى فريقين متناحرين وكأنك من جنود الشيطان الذين يعيثون فى الأرض فسادا

أما الأحمق الذى يجلس بجوارك الآن فهو لا يفرق عنك كثيرا إلا أنه أشد منك تطرفا وبغيا وصفاقة وشرا ونذالة وحماقة ويمتلك كل صفات ومقومات البلطجية بالإضافة إلى أنه مختل عقليا
أيها التافه ونظريك الأحمق أنتم لا شىء نكرات فى مصر التى فيها علماء عظام أجلهم الله بتواضعهم وطيبتهم وحسن حديثهم إلى الناس وإنجازاتهم تنفع البشرية جمعاء إلى يوم الدين وليس مكسب زائل ينقضى بوقته
مصر فيها شهداء منذ الأزل حتى ثورتها المباركة ضحوا بأغلى ما يملكون حتى نعيش بكرامة وحرية
مصر فيها من يعملون بصمت من أجل تقدمها وراحة أهلها ولا ينبسون بحرف ويدعون مجدا قد يكون فى فعلهم
أيها التافه والأحمق كفاكم نصبا للعداوة والبغضاء والفتنة فمصر لم تعد كما كانت وستلفظ أمثالكم من فلول التخلف القديم

قديم 30-06-2011, 02:45 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

طيب انا مش هحلف لاني مبحبش الحلفان بكره ان شاء الله هصدمك بصوري وانا صغير

تصدقي بالله انا بعد ما اتولدت وكان شكلي كدا كل واحد في العيله عندنا لو خلف ولد يسميه احمد يمكن يطلع شبهي بس بعيد عنك العوامل الجوية والتضاريس هيه اللي خلتني اتحولت كدا ههههههههه
خلاص مستنين المواهب

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 30-06-2011, 03:10 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: رسالة إلى التافه والأحمق

الله عليك يا دكتور تامر يا مبدع فعلا الحمقي مبقاش في اكتر منهم دلوقتي كلهم عايزين ينسبوا نجاح الثورة لنفسهم وهما كانوا نايمين وسط اهلهم من الخوف
قديم 30-06-2011, 03:13 PM
corsair
Guest

مواهب ايه يادي الفضايح:w6w20050411222014 6b

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة