العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 01-07-2012, 04:26 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

الله ينور عليك بس اللي اعرفه ان الحته دي مبتتبعش لاني ملقيتهاش عندي خالص وطبعا علشان الغيها لازم اعملها طبه صاج بس يا عالم ممكن الطبه دي تسرب برده الماسوره خارجة من الاسهم اللي في الصورة

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 01-07-2012, 04:26 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
مبروك أخيرا الإمتحانات خلصت يا محمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

انا جــــــــــــــيت
انا خلصت امتحانات يا ناس
فين العربيه حد يدلنى على مكان العربيه يا ناس
عاوز اطير من على الارض
بالنجاح إن شاء الله ربنا يوفقك

على فكرة انا رميت كل الفرش اللى كان فى العربية سواء بتاع بلادها ولا مش ، لكن الحمدلله مفيهاش حشرات
هو واضح كده ان الموكيت والسقف هما اللى كانوا السبب

واضح كده انها كانت عامله حادثة لأن فى لحام كده جوا فى الدواسة

ومن ساعة ما فكيت ومش عاوزة تتقفل

يــــــا مسهل الحال يارب
قديم 01-07-2012, 04:36 PM

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

الماسوره اللي متعلم عليها بالسهم الاسود
قديم 01-07-2012, 04:37 PM

افتراضي رد: أخيرا الإمتحانات خلصت يا محمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

بالنجاح إن شاء الله ربنا يوفقك

على فكرة انا رميت كل الفرش اللى كان فى العربية سواء بتاع بلادها ولا مش ، لكن الحمدلله مفيهاش حشرات
هو واضح كده ان الموكيت والسقف هما اللى كانوا السبب

واضح كده انها كانت عامله حادثة لأن فى لحام كده جوا فى الدواسة

ومن ساعة ما فكيت ومش عاوزة تتقفل

يــــــا مسهل الحال يارب
مش شرط يا اتش انها تكون عامله حادثه انت عارف طبعا الدواسات دي البارومه بتمسك فيها وبيكون احسن حل ليها بتتقطع علي شكل مربع وبيتلحم مرمه مكانها تاني حاجه عاديه يعني ياما عملناها كتير

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 01-07-2012, 04:38 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

لو فى لحام من غير حمايه حط عليه
اى لون بقطنه او فرشه كدااا
عشان البرومه QUOTE] اللي اعرفه ان الحته دي مبتتبعش لاني ملقيتهاش عندي خالص وطبعا علشان الغيها لازم اعملها طبه صاج بس يا عالم ممكن الطبه دي تسرب برده الماسوره خارجة من الاسهم اللي في الصورة
[/QUOTE]

بص يا ايمن لو الفارغه بتاعت طرمبة المايه هى اللى بايظه فا ممكن تجيب فارغه فاضيا وتركب فيها الطرمبه
ولو مش هى اللى بايظه تبقى تغيير الماسوره وانا جايبها من فتره يجى 6 شهور كدا

وبالنسبه ليك يا هشام لو فى لحام باين ياريت تحميه باى حاجه
عشان البرومه

وانا عربيتى والحمد لله شكلها عاوزه شويه علاج على الماشى
عاوز اجييب
اولسيه كرنك
وجوان وش سلندر
وساعة زيت
وانت عارف ياهشام التمساحين اللى فوق
من ناحية الصالون راكب زى غطا بثلاث صواميل
الغطا دا مرشح زيت هو كمان دى عاوز جوان ولا اولسيه
غير ان عاوز اروح المخرطه الواد بليه المكانيكى كان بيركب البوجيه وقام مركب البوجيه غلط خلف السنون بتاعت الوش
عاوز اروح اضبطه
واحتمال اجيب طقم بوجيهات وفلتر بنزين
لان العربيه سحبها زباله وبتسقف وحاجه تكسف اوووى
عشان كدا مش هقدر اجى بيها يوم السبت اللى جاى وهاجى مواصلات ودا لانى برضه مش خبير بالقاهره اوووى

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

الكلمات الدليلية
132, fiat