العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 30-10-2011, 11:49 AM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندنا سيارة اعتقد انها مسروقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل محمد مشاهدة المشاركة

مفيش داعي تخبيء مواصفات العربية عشان اللي هيجي يأخذه بطبيعة الحال هيجيب رخصتها هتكون فيها مواصفات العربية ونمرها ولونها وبطاقة صاحبها تكون موجودة طبعا لانيء أنت ممكن تقول هي نوعها أيه مثلا فيكون جاري مسروق منه عربية ولا تكن فيرنا مثلا لكن لا اعلم
نمرها ولونها
الطريقة دي تسهل رجوع العربية لصاحبها والله اعلم
الاخ الفاضل / وائل محمد
انا ماليش مصلحه انى احجب مواصفات العربيه ولست طمعان فى الحلاوة كما يقال . كل ما هنالك انها لدواعى الاحتياط والحذر واذا كان هناك لحضرتك احد المعارف سيارته مسروقه فقط اسأله عن رقم لوحاتها .
وتقبل تحياتى
قديم 30-10-2011, 01:06 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

كمان فى عربية نيسان نمر الجيزة الجديده حروفها ص ف و مش فاكر الارقام هصشوفا و اقولكم
قديم 30-10-2011, 01:38 PM
seifmando seifmando غير متواجد حالياً

seifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the rough

سبحان الله فيكو
واحد عامل موضوع انه شايف عربية ممكن تكون مسروقة ومع ذلك مش قايل حتى نوعها
لان العربيات المسروقة كتير بس انت لازم تقول نوعها عشان اللى مسروق منه نفس النوع دا يبتدى يكلمك
انما "انا شايف عربية وشكك انها مسروقة" تبقى ايه ؟؟!! اللى يعرف الحل له جايزة
اكيد الناس هنا مش عرفين انت ساكن فين ولا حتى شفت العربية فين فياما تقول على القل نوعها يا اما تبلغ البوليس ************************

وواحد تانى داخل يقوله "برافو" و"احييك" ************

انا عمرى ما كلمت حد سواء هنا او فى اي حتة تانية بالطريقة ************

أطالب ادارة المنتدى بالغاء اشتراكى فى هذا المنتدى

وشكراً

التعديل الأخير تم بواسطة mar mar ; 30-10-2011 الساعة 05:15 PM سبب آخر: مشاركه سيئه
قديم 30-10-2011, 01:57 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seifmando مشاهدة المشاركة

سبحان الله فيكو
واحد عامل موضوع انه شايف عربية ممكن تكون مسروقة ومع ذلك مش قايل حتى نوعها
لان العربيات المسروقة كتير بس انت لازم تقول نوعها عشان اللى مسروق منه نفس النوع دا يبتدى يكلمك
انما "انا شايف عربية وشكك انها مسروقة" تبقى ايه ؟؟!! اللى يعرف الحل له جايزة
اكيد الناس هنا مش عرفين انت ساكن فين ولا حتى شفت العربية فين فياما تقول على القل نوعها يا اما تبلغ البوليس*******

وواحد تانى داخل يقوله "برافو" و"احييك" ************

انا عمرى ما كلمت حد سواء هنا او فى اي حتة تانية بالطريقة دي
الاخ سيف

واضح ان الذوق والادب واحترام الاخرين كلمات ليس لها وجود فى حياتك . وانا اعذرك لانك شخص **** *********** ان كاتب كلمه الكل هكذا ( القل ) - مع ملاحظة ان حرف القاف بعيد جدا عن حرف الكاف بلوحة المفاتيح ولم تكلف نفسك حتى عناء اكمال الموضوع وساتركك فى **** ولن افيدك بشىء الى ان تتخذ ادارة الموقع موقف تجاه *****.

التعديل الأخير تم بواسطة mar mar ; 30-10-2011 الساعة 05:22 PM سبب آخر: مشاركه سيئه
قديم 30-10-2011, 02:04 PM
seifmando seifmando غير متواجد حالياً

seifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the roughseifmando is a jewel in the rough

احييك على براعتك فى الكتابة

وعلى فكرة انا كان قصدي "الاقل" مش "الكل"

أطالب ادارة المنتدى بالغاء اشتراكى فى هذا المنتدى

وشكراً

التعديل الأخير تم بواسطة mar mar ; 30-10-2011 الساعة 05:21 PM سبب آخر: مشاركه سيئه