العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 13-09-2012, 03:23 PM
سامي دياب سامي دياب غير متواجد حالياً

سامي دياب will become famous soon enough
افتراضي رد: عاوز اشتري جهاز لكشف الرادار بس يكون شغال في مصر

توجد أجهزة لكشف الرادار فعلا ومنها ما هو صناعة المانية ومنا ما يرد من دبي وهو صناعة صينية وثمنه يقترب من خمسمائة جنيه أما الاماني فهو ما بين 170 الي 200 يورو وهو فعال وأنا شخصيا أنصح به لان اجهزة الرادار هنا تضبط علي سرعة 90 في حين أن بعض الطرق لو سرت بها علي هذه الرسرعة قد تتسبب انت في حوادث للاخرين مرفق كل ما يتعلق بالجهاز الالماني ومكان بيعه
قديم 13-09-2012, 06:13 PM
mohammed1680 mohammed1680 غير متواجد حالياً

mohammed1680 will become famous soon enough

ياريت الناس بدل ماتدور علي حاجة تكشف بيها الردار تتبع التعليمات وتمشي علي السرعة المحددة اللي هيا اضمن حاجة للسلامة للجميع ... السرعات دي مش محددة بالبركة , دي نتيجة دراسات وحسب امكانيات الطريق ...... للاسف مفيش طريق في مصر ينفع تعدي 120 عليه وتكون في امان بغض النظر عن العربية
قديم 24-10-2012, 01:04 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dj_bex مشاهدة المشاركة

السلام عليكم... احسن جهاز في العالم اسمه v1 هوه بيتباع في امريكا بي 400 دولار .. انا لو شرحت انواع ترددات الرادار و كمان انواع الرادار و الجهاز ده بيشتغل ازاي عليهم مش اقل من ساعتين تلاته كتابه .. الجهاز ده مع واحد صحبي في ابوظبي و جابو مصر معاه في الاجازه و بجد تحفه ... بس مين يا ترا إلى يقدر يجيبه من امريكا شيكا بيكا
اديني اسم الجهاز وانا اشوف طريقة شرائه عن طريق موقع امازون الامريكي و هو موقع معتمد و بيشحن لحد باب البيت من دوله لأخرى