العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 24-02-2013, 05:49 PM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خصم خاص علي السيارة جيلي امجراند لاعضاء ومتصفحي المنتدي ( 2000)

حصل خير يا رجالة
وسؤال استفزازى ههههههه هى الاكسنت ار بى وصلت بكام دلوقتى لانى حساس انى لبست ( ..... ) واشتريت اثناء ارتفاع الاسعار وشكلها هتنزل

قديم 24-02-2013, 06:34 PM
الصورة الرمزية magdy_c_c
magdy_c_c magdy_c_c غير متواجد حالياً

magdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond reputemagdy_c_c has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

بس يا باشا هو ده كل الموضوع والله انا عارف انك انسان فى غاية الاحترام وهدفك الافادة العامة بس زى ما قولت وكررت انا بفكر دائماً من وجهه نظر الطرفين وأكيد الطرف التانى مع تتابع الردود هنا وهناك هتوصلة فكرة سلبية وده محدش عايزة ولا دة هدفنا طبعاً

عموماً حصل خير ومفيش زعل ولا حاجة
و الله الشعور متبادل يا ابو نورا و أنا متشكر جدا ً على مصداقيتك و مشاعرك النبيلة تجاه كل أعضاء المنتدى
و يا رب أكون نجحت فى ازالة سوء التفاهم بينى و بين مسئولى المبيعات اللى انا أساسا ً باعتبرهم أولا ً زملاء فى المنتدى العظيم بتاعنا قبل ما يكونوا ممثلى لتلك الشركات و يا ريت يستحملونى ،
شوية فضفضة كده على الماشى ما احنا زملاء فى منتدى واحد يا جماعة و لا ايه ؟؟؟

قديم 24-02-2013, 07:03 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هى دى مصرموتورز
وهى دى أعضائها وادارتها
أعضاء و إدارة محترمين متعاونين متحابين فى الله
أدامها الله وحفظكم من أى سوء

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 24-02-2013, 07:11 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdy_c_c مشاهدة المشاركة

و الله الشعور متبادل يا ابو نورا و أنا متشكر جدا ً على مصداقيتك و مشاعرك النبيلة تجاه كل أعضاء المنتدى
و يا رب أكون نجحت فى ازالة سوء التفاهم بينى و بين مسئولى المبيعات اللى انا أساسا ً باعتبرهم أولا ً زملاء فى المنتدى العظيم بتاعنا قبل ما يكونوا ممثلى لتلك الشركات و يا ريت يستحملونى ،
شوية فضفضة كده على الماشى ما احنا زملاء فى منتدى واحد يا جماعة و لا ايه ؟؟؟

magdy_c_c

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 24-02-2013, 07:39 PM
Islam Samir Islam Samir غير متواجد حالياً
التخصص العملى: oracle and java developer and instructor

Islam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the rough

الاستاذ الكريم ابو نورا
انا شايف ان الاستاذ مجدى عنده حق فى الانتقاد لكن ماعندوش حق فى طريقة الانتقاد
عنده حق لان الاخ الفاضل اللى كاتب المشاركة قايل فيها ان الخصم ده خاص باعشاء المنتدى و متصفحيه .. مع ان الخصم لكل الناس .. فا من باب المصداقية اللى احنا بنتمناها من كل فرد مسئول فى البلد عن اى شئ كان افضل لو قال ان الخصم ده من غبور على العربية عشان طلبات الجماهير (و اعضاء المنتدى ) .. اللى هما جزء مؤثر من الجماهير
و ماعندوش حق .. لان الاسلوب بصراحة صعب حبتين
و اسف للازعاج
و شكرا