العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 30-11-2009, 09:53 PM
فــيــروز فــيــروز غير متواجد حالياً

فــيــروز has a spectacular aura aboutفــيــروز has a spectacular aura aboutفــيــروز has a spectacular aura about
افتراضي أمّا أشترى عربيه أشيّك على إيه فيها

دلوقت مفروض الواحد أمّا يشترى عربيه جديده لانج !! سواء من التوكيل أو المعرض .. مفروض يشيّك على أى حاجه فيها ولاّ ياخدها منهم و يروّح بيها و خلاص !!

أصل بصراحه أنا متخيّله إنّى مثلا لو طلبت أشغّل كل حاجه فى العربيه و أتأكّد من إنّها شغّاله صح هيبقى شكلى عبيط و أهبل جدّا بس فى نفس الوقت من كلام الناس على العربيات الجديده و المشاكل اللىّ بتقابلهم فيها الواحد مش مطمئن خالص .. آخد معايا حد بيفهم فى إيه طيب و أنا باشترى العربيه و من حقّى أجرّب إيه فيها و إيه مش من حقّى أتكلّم فيه؟ و شكرا ptmnlo123per154
قديم 30-11-2009, 09:56 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أمّا أشترى عربيه أشيّك على إيه فيها

طبعا لاوم تتاكد من كل سرعات التكيف والموتور والبويه
الكاسيت
بعدين اللي عايز يقول عبيط مش عبيط هو العبيط يعني عربية بي 100000
واكتر واخدها وانا مغض ده هو العبط بعينه
قديم 30-11-2009, 10:22 PM
الصورة الرمزية محمد مجدى رينوهاوى
محمد مجدى رينوهاوى محمد مجدى رينوهاوى غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من مصر
التخصص العملى: Oracle DBA
هواياتي: Driving fast

محمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to beholdمحمد مجدى رينوهاوى is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amr مشاهدة المشاركة

طبعا لاوم تتاكد من كل سرعات التكيف والموتور والبويه
الكاسيت
بعدين اللي عايز يقول عبيط مش عبيط هو العبيط يعني عربية بي 100000
واكتر واخدها وانا مغض ده هو العبط بعينه

هوا دا عين العقل طبعاا يعنى ادفع الفلوس واخد العربية وامشى مثلا لا طبعاا لازم الواحد يطمن على العربية على راى الدكتور عمرو من ناحية التكيف اذا كان تتش و كانت الزرارير كلها شغالة ولا لا واذا كان فيها فتحتة سقف الزراير بتاعتها شغالة كلها واذا كان فيها تارة مالتى فينكشن شغالة هى كمان كلها و الانوار كلها تعمل واصوات الباب والفروق بينها واذا كان صوت الموتور عادى او عالى والفرامل مثلا على اللمس وعدد الكيلو مترات الى قطعاها العربية وياريت ميكونش عدى ال50 كيلو والبوية الخارجية كلها اذا كانت فيها اى خدوش او اذا كان فية حد بيفهم اوى فى البوية يعرف اذا كانت فية حتة مطفية من البوية ودا انا شايف ان دة حق المشترى انة يطمن على العربية بتاعتة

العربية الى حيلتى اتباعت ptmnlo123per144

صمتي لا يعني جهلي بما يحدث
ربما
ما يدور حولي لا يستحق التعليق!

ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة محمد مجدى رينوهاوى ; 30-11-2009 الساعة 10:25 PM
قديم 30-11-2009, 10:42 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute

بص يا ريس الف مبروك مقدما
انا لما اشتريت العربية جديد من المعرض بصيت على كل حاجة لانها خليجى ملهاش ضمان
عن نفسى بصية عاى كل حاجة
شغلات الماتور كزة مرة
شفت جميع سرعات التكيف و بيشتغل بسلاسة و لا
بصيت على الاستبن و الكوريك و المفاتيح العدة
جربت 4 زجاج كهرباء
جربت الانوار و الاشارات
قديم 30-11-2009, 11:18 PM
abu muhannad abu muhannad غير متواجد حالياً

abu muhannad is on a distinguished road

أنا عندى عربية اكسارا اوتوماتيك فابريكة بالكامل ماكينة وعفشة ودواخل اكثر من ممتازة بس عاوزة شغل فى الكماليات زى التكييف والسنتر والمرايات مش شغالين وعاوز فيها 35000