العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 02-03-2011, 11:38 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز مساعده بخصوص جنوط الماتريكس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

لا ياباشا ... أنا قصدى إنك لو هتشترى الماركتين دول خلى بالك لإن الماركتين دول من أحسن الماركات و على فكرة غاليين و للسبب ده إتجهت بعض الشركات الصينية لتقليدها أما باقى الموجود فبصراحة ماأعرفش منه ماركة محددة بس طبعاً ممكن تلاقى ماركة جيده حتى لو صينى و بسعر معقول
أهم حاجة زى ما قولتلك إن الجنط ما يبقاش تقيل
فى فكرة جامدة ... بما إنك مش مستعجل ممكن تدور و حتلاقى جنوط مستعملة بحالة ممتازة و كمان ممكن تلاقيها بكاوتشها و تكون حالته جيدة أيضاً و أعتقد لو الجنط سليم و مش مخبوط ما بتفرقش قديم و لا جديد
شكرا استاذ محمد و معلش تعبتك معايه لكن هتقول ايه باء
و بعدين انا بدور و الى فيه الخير هيحصل

كريم على
قديم 02-03-2011, 11:42 PM
الصورة الرمزية karem ali

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

نسيت أقولك إن H ده كود السرعة القصوى للإطار ... و عندك هنا 210كم/ساعة
أما 86 فده كود أقصى حمولة للإطار ... و عندك هنا 530 كيلو جرام/إطار
ايوه ما انا اتصلت با استاذ هشام باهى و قولت ليه بخصوص الموضوع الى انت جبته امبارح و هو قال لى انو هيتصل بيا و يقولى على نتيجه المعادله

كريم على
قديم 03-03-2011, 12:07 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

أنا فى الخدمة يا كريم باشا

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 03-03-2011, 08:04 PM
الصورة الرمزية Badr Salah
Badr Salah Badr Salah غير متواجد حالياً
من انا؟: عايش في ملكوت الله
التخصص العملى: محلل اقتصادي
هواياتي: مشاهدة الأفلام الأجنبية

Badr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant futureBadr Salah has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

خلاص ان شاء الله ما دام انت مجرب ال15 و العربيه تمام معاك يبق على بركه الله لكن انا كده مش هقدر اغير غير لم الكاوتش القديم يتمسح لانى الكاوتش الى عندى لسه 20 الف يعنى لسه جديد
و انا منتظر الصور و التقيم
ان شاء الله يوم السبت انا اجازة اصحى بدري واصورلك كل حاجة
وكمان الفميه اللي لسه عمله النهارده وخلى العربية جامدة

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

نبذة صغيرة عن تقنية المستقبل (السيارات الكهربائية)
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...739#post315739

الماتركسوية يتفضلوا يتفرجوا علي صور ماتركس متظبطة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=42365
قديم 05-03-2011, 12:40 AM
الصورة الرمزية karem ali

أنا فى الخدمة يا كريم باشا
شكرا يا استاذ محمد و ان شاء الله نتقابل على خير فى المقابله القادمه

كريم على