العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 02-01-2013, 02:02 AM
nehad nehad غير متواجد حالياً

nehad will become famous soon enough
افتراضي رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

يعنى وصلة AUX

بالظبط كده
قديم 05-01-2013, 06:18 PM
ehab emgand7 ehab emgand7 غير متواجد حالياً

ehab emgand7 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali farouk مشاهدة المشاركة

بارك الله لك فيها أخى الكريم ورقك خيرها وحفظك الله من شرها ومن شر الحسد لأنها فعلا عربية فخمة من بره
بس ممكن توضيح أكتر يعنى أية العفشة ناشفة شوية ؟ يعنى مثلا بنشوفية الصنى القديمة علشان دى اللى أنا ركبتها وحسيت فعلا ان كل مطب وزلطة فى الأرض بحس بيها على عكس الفيرنا واللوجان كانت عفشتهم مريحة بالنسبة لى
السلام عليكم ---- انا قصدى ناشفه ممكن تكون فعلا تكون زيى الصنى تقريبا انا سقت الصنى مرتين تقريبا فى نشفان الصنى هاحاول احط نيتروجين فى العجل واشوف الفرق بس والله لللامانه انا خلاص دلوقتى عملت بيها 1300ك والعربيه زيى الفل مفيهاش حاجه ممتازة جدا والله انا مستمتع بيها وادائها عالى وخلاص دلوقتى بجرى بيها 160 و180 وثابته جدا جدا انا لحد 120 تحس انك ماشي على سرعه 70 او 80 متحسش انها وصلت ابدا ل 120 غير من صوت الانزار انك بتعدى 120 والله ادائها رائع ----الحمد لله انى اخترتها والله اللى هايركبها هايعرف انه معاه حاجه من الفئات اللى فوق 100 بس هوة دفع فيها 80 بس -----اللهم اتنا خيرها واكفنا شرها ---اى حد عنده سؤال انا تحت امرة واعزرونى لو اتاخرت فى الرد لانى بكون مشغول فى الشغل
قديم 05-01-2013, 06:25 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab emgand7 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ---- انا قصدى ناشفه ممكن تكون فعلا تكون زيى الصنى تقريبا انا سقت الصنى مرتين تقريبا فى نشفان الصنى هاحاول احط نيتروجين فى العجل واشوف الفرق بس والله لللامانه انا خلاص دلوقتى عملت بيها 1300ك والعربيه زيى الفل مفيهاش حاجه ممتازة جدا والله انا مستمتع بيها وادائها عالى وخلاص دلوقتى بجرى بيها 160 و180 وثابته جدا جدا انا لحد 120 تحس انك ماشي على سرعه 70 او 80 متحسش انها وصلت ابدا ل 120 غير من صوت الانزار انك بتعدى 120 والله ادائها رائع ----الحمد لله انى اخترتها والله اللى هايركبها هايعرف انه معاه حاجه من الفئات اللى فوق 100 بس هوة دفع فيها 80 بس -----اللهم اتنا خيرها واكفنا شرها ---اى حد عنده سؤال انا تحت امرة واعزرونى لو اتاخرت فى الرد لانى بكون مشغول فى الشغل

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 05-01-2013, 06:26 PM
ehab emgand7 ehab emgand7 غير متواجد حالياً

ehab emgand7 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ/ علاء مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

الف مبروك وربنا يكفيك شرها

مؤشر الحرارة عامل ايه ؟؟؟؟
2- هل اداء الماتور 1500 سىء ؟؟؟؟ علشان بتتمنى يكون 1600 ؟؟؟

وجزاك الله خيرا
السلام عليكم ----الحرارة ممتازة المؤشر ثابت مبيتحركش وعزلها ممتاز جدا يعنى انا مشيت بيها اهو 1300 ك والميه منقصتش خالص وحرارتها ثابته انا شفت عند الريداتير هما حطين مروحتين واحده كبيرة والتانيه اصغر منها درجه فا اكيد ده عامل اداء ممتاز للتبريد -----انا بس حوار ان الماتور 1500 كان بيتهايلى انها هاتكون مش فى عزم الماتور 1600 فى السحب يعنى ---بس والله بعد ما بدئت اجرى بيها واسحب واشد مفيش فرق بين 1500 عن 1600 ---ادائها ممتاز جداااااا جداااا -----
قديم 24-12-2013, 10:55 AM
TAREK ELASHMAWY TAREK ELASHMAWY غير متواجد حالياً
التخصص العملى: أعمال حره

TAREK ELASHMAWY is on a distinguished road
اعلان رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

السلام عليكم
للايجار سياره M-GRAND 2013 فضيه اللون جديده

تليفون : 01124999884

للجادين وللشركات وايضا أفراح وناسبات خاصه

طارق العشماوى
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg geely-emgrand-01.jpg‏ (67.2 كيلوبايت, المشاهدات 5)

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, ايمجراند‎, emgrand, emgrand 7, geely, geely emgrand, جيلى, جيلى اميجراند, غبور