العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

قديم 16-10-2011, 08:41 PM
الصورة الرمزية wathi8
wathi8 wathi8 غير متواجد حالياً

wathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اول عطل فى عربيتى مع تمام 13 الف كيلو

ممكن تخلي صورة للسينسور او مكان تواجده في الفلنجة لان علامة ABS تنور عندي في بعض الاحيان واكون ليك شاكرا

قديم 16-10-2011, 11:55 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wathi8 مشاهدة المشاركة

ممكن تخلي صورة للسينسور او مكان تواجده في الفلنجة لان علامة ABS تنور عندي في بعض الاحيان واكون ليك شاكرا
عنيا ياباشا انت تأمرنى بس ودى صورة بتوضح الحكاية كلها ولو فى حاجة مش واضحة عرفنى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 17-10-2011, 02:15 AM
amro atif amro atif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: السيارات

amro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to beholdamro atif is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

تسلملى يا عمور ربنا يخليك ليا ياباشا ولو فى حاجة اكيد هكلمك طبعا

هو طبعا الحساس دة انا قلبت علية الدنيا وروحت مراكز كتير وقالو مش موجود الى فى فرع الهرم ... انطلقت امبارح للقاهرة وروحت فرع الهرم وكلمتهم قبل ما اروحلهم وقالولى انة موجود .

المهم روحت هناك وبطلب الحساس قالى معلش اصلة مش موجود دلوقتى وهيجى كمان 3 ايام علشان علية سحب ومش عارف اية وادانى كود علشان اجى استلمة بية

طيب يا سيدى الفاضل لما هو مش موجود عندك مش تقول قبل ما اطخ المشوار دة ع الفاضى حرام يعنى وعموما انا مستنى منهم تليفون لما يجى السيسور دة واروح اجيبة وربنا يسهل

ومتشكر مرة تانية يا عمرو بك ع الاهتمام
تحت امرك يا باشا في حاجه اجمد هقولك تعملها بدل ما تضرب المشوار الوحش دا انزل بكره منصور اللي في محطه موبيل سندوب واطلعلهم فوق وقلوهم عاوز استلم الحساس من عندكم هياخد رقم موبايلك ولما يوصل هيكلمك تيجي تركبو او تستلمو بس انا مجرب الموضوع دا في طنابير ومساتر فرامل خلفيه بعتو جابوها من اسكندريه بعد يومين من الطلب
وبالتوفيق ان شاء الله

عجبا للزمان في حالتيه وبلاء ذهبت منه اليه
رب يوم بكيت منـــــــه فلما تولى بكيت عليـه
قديم 17-10-2011, 08:49 PM
الصورة الرمزية wathi8
wathi8 wathi8 غير متواجد حالياً

wathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of lightwathi8 is a glorious beacon of light

ألف شكر على الصورة ومكانه واضح جدا
ولي سؤال اخير هل السينسور موجود في الديسكات الامامية فقط ام كذلك في البنزات الخلفية؟
يعني السيارة يكون فيها عدد (2) حساس فقط امامي ام عدد (4) حساسات ليتم الكشف عليها.. مع تحياتي

قديم 19-10-2011, 05:09 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro atif مشاهدة المشاركة

تحت امرك يا باشا في حاجه اجمد هقولك تعملها بدل ما تضرب المشوار الوحش دا انزل بكره منصور اللي في محطه موبيل سندوب واطلعلهم فوق وقلوهم عاوز استلم الحساس من عندكم هياخد رقم موبايلك ولما يوصل هيكلمك تيجي تركبو او تستلمو بس انا مجرب الموضوع دا في طنابير ومساتر فرامل خلفيه بعتو جابوها من اسكندريه بعد يومين من الطلب
وبالتوفيق ان شاء الله
ياباشا انا مش عارف اقولك اية الصراحة والله انا كنت شايل هم المشوار المقرف دة ومش عارف اعمل اية بس كنت كدة بجد خدمتنى صح تسلملى يا صاحبى وبكرة ان شاء الله هنزهم واشوف الموضوع دة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024